Close
Logo

За Нас

Cubanfoodla - Това Популярни Винени Оценките И Отзивите, Идеята За Уникални Рецепти, Информация За Комбинациите От Отразяването На Новините И Полезни Ръководства.

култура

Има ли правилен начин да се говори за вино?

Това е първата от нашата серия от три части, подчертаваща някои от Бъдещите 40 създатели на вкус за 2023 г . През последните няколко години винарската индустрия започна да се съобразява с проблема си с разнообразието и включването. Но създаването на по-приобщаваща винена индустрия започва с признаването на начините, по които тя може да изключи хората.



Което ни води до нашия гост тази седмица. Алис Ачайо основан Виненият лингвист , консултантска компания, за да образова винени професионалисти и пиячи и да разшири начина, по който те мислят и говорят за вино.

Слушайте как Ачайо обяснява как е попаднала в индустрията; защо е създала Wine Linguist, значението на разнообразието в общността; и как разширяването на езика около виното ще помогне на пиещите да развият по-дълбока оценка за него.



  Лого на Apple Podcast
  Лого на Google Podcast


Препис на епизод

Преписите се генерират с помощта на комбинация от софтуер за разпознаване на реч и човешки преписвачи и може да съдържат грешки. Моля, проверете съответното аудио, преди да цитирате.

Говорители: Алис Ачайо, Джейси Топс

Джейси Топс 00:08 ч

Здравейте и добре дошли в подкаста Wine Enthusiast. Вие сервирате културата на напитките и хората, които го карат. Аз съм Джейси Топс. Това е първата от нашата поредица от три части, подчертаваща част от тазгодишното бъдеще. 40 създатели на вкус. През последните няколко години винарската индустрия трябваше да се съобразява с проблема си с разнообразието и включването. И създаването на по-приобщаваща индустрия започва с признаването на начините, по които може да изключи хората. Което ме води до нашия гост тази седмица. Алис Ачайо. Алис Ачайо основава The Wine Linguist, консултантска компания, създадена, за да образова професионалисти във виното и пиячи, за да разшири начина, по който мислят и говорят за вино. Така че слушайте как Алис обяснява как е попаднала в индустрията; защо е започнала The Wine Linguist; значението на разнообразието в рамките на общността и как разширяването на езика около виното ще помогне на пиещите вино да развият по-дълбока оценка за него.

Джейси Топс 01:13 ч

А сега една дума от нашия спонсор. The Calling е мечтана колекция от калифорнийски вина, предлагаща различна гама от сортове, стилове и най-добрият в класа винопроизводител от Апалачите Джеймс Макфейл, който придава на всяко вино ясен отличителен глас, работейки с известни семейни производители за изработката на Шардоне, Пино Ноар и Каберне Совиньон. Докато събира над седемдесет 90 плюс точки в процеса. Присъединете се към един от The Callings, напълно адаптивни винени клубове за първи достъп до нови издания, специални библиотечни реколти и много други. С четири опции за членство има клуб за всеки любител, получавайте три пратки годишно или опитайте този месечен абонамент, доставяйки три бутилки на месец направо до вашата врата. За повече информация и достъп, посетете ни на calling wine.com ентусиаст с обратна наклонена черта.

Джейси Топс 02:13 ч

Здравейте, аз съм Джейси Топс. Моят гост днес е Алис Ачайо, Алис е основателят на The Wine Linguist, компания, фокусирана върху промяна на езика и културата на виното, за да се увеличи достъпността. Тя е и един от тазгодишните Wine Enthusiast Future 40 Tastemakers. Добре дошла, Алис, толкова се радвам, че можеш да се присъединиш към нас днес.

Алис Ачайо 02:35 часа

Благодаря ти много, Джейси, благодаря ти, че ме прие. Това е вълнуващо. Как си?

Джейси Топс 02:42 ч

Аз съм велик. Така че искам да започна с поздравления за Бъдещето. 40 дегустатори.

Алис Ачайо 02:49 ч

Много благодаря. Да, беше диво. Но да, много ти благодаря.

Джейси Топс 02:56 ч

Така че бих искал да чуя за вашето винено пътешествие. Можете ли да ни разкажете малко за това как се запалихте по виното?

Алис Ачайо 03:02 ч

Сигурен. Да, това определено не е просто пътуване. Но ще кажа, наистина, че се обърнах към виното след няколко години професионално печене на хляб и усещах, че тялото ми е малко уморено. И просто си помислих, какво друго мога да направя, че все още ще бъдем по една и съща линия от подобни храни; индустрията на гостоприемството и бях усетил защо не е предназначена игра на думи. Докато бях в колежа, взех международен курс за напитки там и се запознах с това, което сега знам, че е самият връх на айсберга в света на виното. И защо знание, но докато бях в този момент от живота си, мислех, добре, например къде, къде мога да се обърна? Спомням си колко много ми хареса това в колежа и си помислих, да, ще имаш нужда от вино в бъдеще. Когато правиш нещо с гостоприемство. В този момент мечтаех някой ден да отворя собствено бистро. И така си помислих, че ще трябва да познавате виното за вашето бистро. Така че се обърнах към виното.

Джейси Топс 04:16 ч

Искам да кажа, че виното и храната определено имат страхотна връзка, особено при хляба, нали?

Алис Ачайо 04:23 ч

Да, имам предвид, има ферментация. Винаги казвам на хората, че обичам ферментирали неща. Знаете ли, хляб с квас и вино. Те са две от любимите ми неща. Така че това беше нещо, в известен смисъл, почти естествена точка за мен.

Джейси Топс 04:38 часа

И така, в кой момент решихте да започнете The Wine Linguist?

Алис Ачайо 04:43 часа

Сигурен. Започнах The wine linguist миналата година около януари миналата година 2022. И към този момент бях в индустрията от около шест години или така, бях работил в магазин за изискани вина, като започнах, а след това бях готвач, вграден за дистрибутор в Масачузетс, преди да напусна това и наистина да започна собственото си пътуване, но да, така че бих казал, че започна миналата година наистина хубаво. Това е доста млада компания в момента, но аз не съм непременно нов в индустрията.

Джейси Топс 05:15 ч

Добре, какво точно е това? Дали това е компания, която харесва, дали е за образование или ресурси? Какво точно е винен лингвист?

Алис Ачайо 05:23 ч

Да, винен лингвист е консултантска компания. И нашата цел е да образоваме професионалисти във виното и пиячи на вино, да променим и разширим начина, по който те мислят и говорят за вино. Така че с това ние наистина се стремим да променим езика и културата около виното, за да представим по-добре една много по-разнообразна демографска група, която сега виждаме в света на виното. И с това, ние също искаме да включим културите и кухните на Глобалния Юг и неговата диаспора. Не съм сигурен, че знаете, мисля, че в този момент, ако някой не е наясно, мисля, че вероятно са се замислили пясъкът. Но вие все още не виждате как глобалните продажби и тяхната култура са включени в света на виното. И мисля, че това е толкова пропусната възможност. И така част от нашата работа е да се уверим, че разширяваме това в празното пространство. И накрая, ние съсредоточаваме работата на винопроизводителите и историите на лозята. И всичките тези три неща наистина имат за цел да променят начина, по който мислим за виното в бъдеще, така че то да бъде много по-приобщаващо. Това е по-представително за демографията на пиещите вино, която имаме сега. И става дума за наистина съсредоточаване върху преживяванията и сетивните спомени на хората и използването на винопроизводители, за да ги заблудят да разкажат наистина своите истории за вино. нали

Джейси Топс 06:44 ч

Така че уау, това е добре. Така че, на първо място, имам предвид, че просто се връщам към езика, който ви заобикаля, искам да кажа, че сте решили да влезете и просто да разглобите цялото нещо, защото така, като това, имам предвид, на езика, обкръжаващ виното връща стотици години назад, нали? Бих предположил, че това е огромно начинание

Алис Ачайо 07:08 часа

За мен е много просто, нали? Винаги казвам на хората, че говоря много езици на виното, и тогава те питат какво е това. Така че обичам да казвам на хората, че имам собствен език на виното, който се основава на моята сетивна отправна точка. И тогава научих европейската наклонена линия на езика на виното на западното общество, което е стандартът за дължината на езика вино, който имаме сега. И така говоря това. И за мен ми беше толкова трудно да се свържа с виното, когато почувствах, че съм принуден да говоря за вино само от тази гледна точка. И така, знаете ли, аз наистина гледам на виното и храната като на две неща, които са много добри, на първо място, те вървят ръка за ръка, но също и че имат тази страхотна способност да събират хора от различни среди. И така, когато бях във винената индустрия и видях, че начинът, по който говорим за вино, езикът, който използваме, за да говорим за вино, всъщност изключва хората, вместо да ги събира, имах истински проблем с това.

Идвам от култура, в която сме, ние сме много ориентирани към общността, ние сме, знаете ли, особено храната ни събира. И така, както казах, виждам, че храната и виното са подобни по този начин. И така, колкото повече исках да се занимавам с вино, аз също изпитвах нещо като това това, тази страст да напусна всеки път, когато трябваше да гледам на виното от тази много евроцентрична гледна точка, защото си мислех, добре, това наистина включва много изключващи от много хора. И се опитвам да събера хората. И така към мен, някак си, как да променя това, и наистина беше да отида след езика на виното и да кажа, Трябва да променим това трябва да бъде въведено и трябва, трябва да променим начина, по който мислим за вино, за да може да събере повече хора на масата.

Джейси Топс 09:00 часа

Да, искам да кажа, съгласен съм. И мисля, че ние, като винарска индустрия, водим тази дискусия от няколко години. вярно, вярно. Имам чувството, че съм съгласен с това, което казваш. Харесвам, но мисля, че на теория виното и храната ни обединяват. Искам да кажа, както би трябвало, но мисля, че когато започнем да говорим за индустрията и как ние в индустрията говорим и образоваме, чувствам, че това е мястото, където всичко върви правилно, точно както всеки ден, потребител на вино, разбира се обединява хората и знаете, събира хората на масата. Но какво е мнението ви за образованието, подобно на винарските индустрии, всички програми за сертифициране, които основно са базирани на европоцентричния език?

Алис Ачайо 09:52 ч

Е, можете да си представите, че го намирам за проблематично, нали? И така, напълно съм съгласен с вас, че да, виното обединява хората, може да обединява хората, но вие, за съжаление, не го виждате толкова много. И къде го виждате, сякаш е почти като във винарската индустрия, където всички сме професионалисти във виното и всички говорим един и същ език, на който са ни учили да говорим, нали. И така всъщност беше нещо, за което си мислех по-рано, а именно виното, виненото образование, програмите, които имаме в момента. Сякаш са създадени, за да могат винените професионалисти да говорят помежду си. Но всъщност да не говорим с потребителите, защото това е мястото, където се борим, както и ние, всички сме научени, добре, това са нотките на червени боровинки и, както знаете, кайсия, или бла, бла, бла, всички тези всички тези дескриптори, нали. И след това, независимо дали имаме опит с тези бележки или не, ние просто ги запомняме. И ние просто ги използваме един с друг. нали Винаги ми е много смешно, когато съм на работни събития, където сте вие, особено дегустации, където наистина е като дегустация в индустрията и виждате хора там, те го правят, те са като, аз просто, това е редуктивен. Това е краят, просто си мислиш, боже мой, не е нужно да говорим този език през цялото време. И така, преминавайки към въпроса ви за това как се чувствам относно обучението по вино, което имаме, мисля, че е проблематично, защото всъщност не подготвя професионалистите по вино как да говорят и да се свързват с потребителите на вино, почти все едно беше предназначени само за Wine, винени професионалисти, за да разговарят помежду си, но не и да представят обикновените хора. И това е проблематично. И тогава в рамките на това също, тъй като езикът е толкова строг, той всъщност не включва друга култура и език в него. вярно Така че една от основните програми, която е глобална и е доста настроена, стандартът е WSJ. T, когато погледнете езика, който използвате, за да говорите за вино, това е. Не бихте ли се съгласили? Супер ограничено е, нали? Да, това не означава, че не надхвърля това, което е там. И така, как можем да накараме професионалистите във виното, които идват от различни култури, да могат да бъдат част от езика, ако това, на което се учат, не е нещо, с което могат да се свържат, нито дори имат това в техните страни или култура. Така че сега те са принудени да запомнят тези неща, без да имат никакво лично отношение към това. И просто мисля, че това е доста трагично.

Джейси Топс 12:30 часа

Харесва ми как го изразявате, като че ли образователните системи са научени да говорим един с друг, а не да говорим с потребителя. Така че ние просто си говорим, като, знаете ли, знаете, изискан език и начин и всички тези неща да си говорим един с друг. нали Когато потребителят е като, какво, за какво говорите?

Алис Ачайо 12:56 ч

Като, не разбирам това, нали. И това е толкова смущаващо нещо. Защото, знаете ли, ние можем да се преструваме, че всичко, което искаме, са професионалисти във вятъра, но ние дори не знаем половината от нещата, които казваме, или други хора ни казват като други професионалисти, нали, но ние просто се придържаме към това . И мисля, мисля, че това е нещо като смешно, защото потребителите си мислят, че ние сме, ние просто трябва да имаме най-невероятната палитра в света. И ние просто знаем всички тези фантастични думи. И просто си помисли, човече, просто всички казваме подобни неща. Запомнихме сигнатурите на гроздето, нали? Ние просто повръщаме това и бихме искали да кажем абсолютно същите неща. И, знаете ли, мисля, че е наистина тъжно. И така, знаете ли, това е много дори по-голямо, като този въпрос е доста натоварен. Ако нямате нищо против, останете върху него за секунда.

Джейси Топс 13:45 часа

Сигурен. Разбира се,

Алис Ачайо 13:46 ч

Аз съм добре. Не искам да поемам тук. Но, знаете ли, едно от нещата, които мисля, да, езикът, вятърното образование, е проблематично и в езика, който използва. И мисля, че освен това, което току-що казахме, това също е ограничено в говоренето за изменението на климата, нали, когато нови региони сега произвеждат сортове, които никога не са свикнали. И регионите, които използвах, за да ги направя, сега изразът се е променил, защото независимо дали е станало по-студено или е станало по-горещо, сега е променено. И сега ще ми кажеш ли, че пино ноар винаги трябва да има тези нотки? Добре, правилно, когато идва от, от по-топъл климат, по-хладен климат, нов климат, различен израз или, разбирате ли, винопроизводител, който използва различен подход към производството на Пино Ноар. И сега ще кажем, добре, Пино Ноар винаги трябва да удря тези маркери. Това отново е много ограничен начин да го разгледаме. И мисля, че тъй като сме в климатични промени, езикът ще трябва да се промени, за да отразява това, което сега е възможно и не е възможно, предполагам. Има ли логика в това?

Джейси Топс 14:58 часа

Това е като, елате напълно, това е перфектно. Обичам тази гледна точка. Защото както правим ние, тъй като светът се променя, трябва да се промени и езикът ни. Искам да кажа, нали. Правилно има идеален смисъл. И така, искам да кажа, как да преминем през това, сякаш вашата компания е по-скоро консултантска компания? Хората по-възприемчиви ли са към тези промени?

Алис Ачайо 15:21

Е, мисля, че трябва, трябва да сте по-конкретни, кои хора, вятърни професионалисти, кога потребители, хората, отговарящи за образованието, знаете,

Джейси Топс 15:32 ч

Да, всичко по-горе. нали

Алис Ачайо 15:35 часа

Е, мога да отговоря на ще кажа, бих казал, че потребителите на вино са готови да говорим с тях за вино по начин, който е относим или смислен, вместо да седим високо над тях и да им казваме как трябва да изпитат виното, какво трябва да миришат, опитват и всичко това, което са глупости. Отново, виното, виненият език наистина се основава на нашата сетивна отправна точка. И така, как израснах и растенията, плодовете, текстурите, миризмите, с които израснах, играят огромна роля в това, което споменах по-рано, моят личен език на виното, който между другото е най-важен, всеки от нашите собствени езикове виното е най-важното, независимо какво ще ви каже някой друг, трябва да миришете. Това, което миришеш, е твое и само твое. И така, мисля, че потребителите на вино искат да намерим по-смислени начини да говорим с тях за вино. Така че вместо да говорим за бележките, защо не започнем да говорим за това откъде идват вината от историите на винопроизводителите и каква е била годината какво се случва, знаете ли, има повече човешка връзка там, когато започваме да въвеждаме земни екосистеми и хора, които участват в създаването на вино. Така че не искам да говоря за добре, трябва да получавате нотки на черни череши, червени боровинки и горска почва, всички тези неща, а по-скоро това, което нека ви дам контекста на това вино. И тогава нека поговорим за това, което изпитвате, нали. И знам, че вие ​​сте участвали в моя семинар в IPNC. Така че може би можете да направите малко повече за това как се чувствате. Но така водя дегустацията си. Не е да седя там и да ви казвам какво трябва да получавате, а по-скоро да ви дам фона, което бих искал да направя повече, но да ви дам фона на виното, контекста на виното, нали, неговата история, и всичко това. И след това преминаваме и използваме собствените си сензорни спомени, за да говорим за това вино. Така че мисля, че потребителите на вино ще оценят това. Мисля, че това е, което търсят. Мисля, че това е и начинът, по който насочваме повече хора към виното, за разлика от потребителите на вино, които казват: Знаеш ли какво, като, това е, това просто не е твърде претенциозно. Чувствам се не на място. И тогава по отношение на професионалистите във виното, мисля, че ще ме попитат, това, което се опитвам да направя тук, не е най-популярното нещо, нали? Като, те са точно като, кой си ти? Както казахте по-рано? Този език съществува от дълго време, кой съм аз, но идвам да кажа, хей, трябва да променим това. И тогава също е като, Добре, как да го променим? И казвам, не казвам, че имам всички отговори, но имам доста добра представа какво не е проработило и какво не работи. вярно Така че не правете това. Нека не продължаваме да правим същото. Да, така че мисля, че ще бъде по-трудно за професионалистите във виното да насочат умовете си към това, добре, нали. Това е почти като раздаване на власт. Мисля, че това е усещането, когато изведнъж вие като професионална област на виното, не можете, вече не притежавате тази власт да казвате на потребителите как, кога, какво, знаете ли, защо трябва да консумират вино, или внезапно им казвам, че това не трябва да е твоята роля. И това не е нещо, което не е забавно да чуете. нали И след това, разбира се, винено образование. Е, не знам какво чувстват към мен. Но мога да си представя, че това не е популярно нещо, нали. Но трябва, според мен, като индустрия наистина, наистина да се променим, защото нямаме процъфтяваща индустрия, ако не посетим как говорим защо. И така да забравя какво правя. Помислете за просперитета на тази индустрия, ако не променим начина, по който говорим защо. И има, има доказателства за това. Искам да кажа, мисля, че на всеки два месеца излиза нова статия като, О, защо хората от поколението на хилядолетието не пият О, защо вино, знаете ли, хората се обръщат към безалкохола, всички тези неща и има толкова много това е, знаете ли, много свързано с това как се възприема виното. да

Джейси Топс 19:48 часа

Е, да, мисля, че е наистина трудно да се чуе, защото, искам да кажа, това е цяла система, нали? Това е система, която, знаете, е създадена. Мисля, че самото вино е създадено, както го описахте основно, за да се наслаждаваме и да го споделяме с хората. Но мисля, че индустрията се превърна в тези пазачи и искаше да държи хората навън. Така че те създадоха тази система, която щеше да държи хората навън. Така че сега основно се демонтира тази система и се привличат повече хора. А това ще бъде трудно. Но мисля, че много професионалисти във виното, искам да кажа, ние обичаме занаята, обичаме това, което правим, и искаме да привлечем повече хора. Така че мисля, че е просто може би, знаете ли, мисля, че за тези, които искат да отидат да получите сертификат и основно да имате формално образование, това е страхотно. Но просто знайте, че ще трябва да направите някои изследвания, когато излезете, когато получите сертификата си и как да обичате да говорите с потребителите, по различен начин от това, което училището ви учи, докато тези програми не се научат как да разширят своя език , Аз мисля,

Алис Ачайо 21:01 ч

вярно Моето нещо е, че ако една програма за сертифициране не промени начина, по който се говори за вино, тогава как те служат като професионалисти във виното? Знаеш какво имам предвид? Например ако сте, ако не ни подготвяте да можем да си вършим работата, най-добрият уикенд? И каква е вашата цел? И мисля, че това е едно нещо, трябва да се отдръпнем. Тъй като те не трябва непременно да контролират професионалистите по вино, мисля, че изглежда работят ръка за ръка, нали? Вие ни учите, че сте специализирани в вятърния език и всички други неща, защо новите учители да ни подготвят за тази индустрия, ние излизаме да вършим нашите неща. И ако гледате индустрията и как се справя тя като индустрия и не разпознавате къде са недостатъците, следователно не променяте начина, по който подхождате към нея, следователно ни проваляте като професионалисти във виното, по същество, каква е твоята цел Това е въпросът, който имам. вярно И така мисля, че това е начинът, по който трябва да гледаме на това. Но не, не исках да прозвуча по-рано, сякаш професионалистите във виното не харесват, не харесват работата ми, мисля, че има много от нас, които искат да променят тази индустрия, защото много я обичаме. нали Обичаме да събираме хората и да споделяме магията, която е виното. И така мисля, че за нас е трудно да го разберем. Добре, как да променим това нещо, на което сме били научени по начина, по който сме били научени да говорим защо и как да го променим? И мисля, че мисля, че е по-просто от това. Наистина ли? На индивидуално ниво. Наистина е просто. Например защо обичаш виното? Какво е това във виното, което ви вълнува преди езика и всичко това, какво бихте искали хората да знаят за виното? Ако сте говорили с приятелите си за вино и сте имали бутилка, в която просто сте били влюбени? Какво е това вино, за което ще искате да говорите с нея? Да се ​​надяваме, че не си като, о, човече, просто това не бяха букетите, нотките и ароматът. Надяваме се, че имате повече от това да кажете, нали, и след това им позволете да изпитат това не по начина, по който искате да изпитат виното, а да го изпитат сами. И може би няма да им хареса. Но може би ще го харесат просто защото обичат да виждат радостта, която изпитвате от него, защото и това е нещото. И така мисля, че за всеки един професионалист, това наистина е като избор, който трябва да направиш като, няма да ти кажа добре, ако не промениш начина, по който говориш за това защо си гаден, не обичаш. Изобщо не го казвам. Мисля, че много се наслаждаваме на виното и обичаме всичко, което идва с него. Как да продължим? Или как да се преместим в пространство, където привличаме повече хора и не просто да кажем повече хора в общ термин, искам да видя повече разнообразие във винената индустрия. Искам да видя демографията на пиещите вино да бъде отразена в самата индустрия, защото така можем да ги накараме да се почувстват като част от нея.

Джейси Топс 24:07 ч

Всяка чаша вино разказва история. Тези истории разкриват скрити истории, вкусове и страсти и понякога разплитат най-тъмните ни желания. И най-новият подкаст на Wine Enthusiast. Известната журналистка Ашли Смит прави дисекция на дъното на света на виното. Чуваме от хора, които знаят какво означава, когато продуктите на любовта и грижата станат източник на порода, палежи и дори убийства. Всеки епизод отвежда слушателите в мистериозния и исторически свят на винопроизводството и престъпленията, станали известни след това. Този подкаст се съчетава добре както с любителите на виното, маниаците на историята, така и с криминалните наркомани. Така че вземете чаша от любимото си вино и следвайте подкаста, за да се присъедините към нас, докато се ровим в обратите зад всички времена, шокиращи престъпления, следвайте Vinfamous в Apple, Spotify или където и да слушате и не забравяйте да следвате шоу, така че никога да не пропускате скандал, нови епизоди излизат всяка втора сряда.

Джейси Топс 25:16

Искам да поговорим кога се срещнахте за първи път. И така, да, за нашите слушатели, за малко предистория, срещнах Алис в IPNC, което е Международното празненство на пино ноар в Орегон, по-рано това лято, и тя изнасяше този семинар за, разбирате ли, езика на виното. И аз бях в класа и имахме дегустация на Пино Ноар. И така, различни видове пино ноар и тя искаше да говорим за това какво вкусваме и миришем и да използваме нашия език. Е, някой е използвал горски под, дори не знам дали беше Алис или някой друг от класа. И аз се включих и казах, че мразя горски под. Мисля, че този термин е толкова недостъпен. И, знаете ли, мисля, че говорих за сдвояване и си казвам, знаете ли, никой не иска да сдвоява месна питка с горски под като, какво означава това? И така някой каза, о, да, какво ще кажете за розмарин? И аз си казвам, да, така е по-добре. Това е по-добре, това е напълно по-достъпно. И тогава поне беше като, добре, не за мен. И аз си казах, О, правилно. Така че моят възглед за достъпността означава само американците и това, което американският опит, хора, които са родени и израснали в Съединените щати, и аз не мислех за глобално. Така че бях проверен в моята визия като, о, това е по-достъпно за неговото, защото не е приемливо. И поне вие ​​продължихте да уточнявате и да говорите за какъв тип гора? Можете ли да говорите за това?

Алис Ачайо 27:02 ч

Да определено. И мисля, че това наистина е като, красотата, ако го позволим на езика на виното, е, че ако позволим на хората да споделят своята сетивна отправна точка, нали, тогава започваме да разширяваме собствения си език, собствената си достъпност, правилно, като винени професионалисти, особено когато слушаме други хора да описват същото вино на собствения си език, ние се учим от това или научаваме повече за тях и тяхната култура. И това е човешката свързаност, която бих искал да видя повече на един език. Но да се върнем към горската почва, знаете, че се използва доста често. И така, това, което казвах, е, че за мен аз съм много запознат с бележките, които се опитваме да кажем, че е съществувало това вино, когато ние, когато го опаковаме в един вид дескриптор, който тяхното ядро ​​изследва. Но обичам да отивам по-далеч от това. Когато и да съм бил, когато чуя хората да казват, сърцевина, винаги си мисля, коя гора? Така ли? нали Защото работата е там, че всички гори миришат различно. И тогава е като кое време на годината? Това гора ли е? Например Нарисувай ми картина? Ние също и тогава мисля, че в този конкретен случай, ние, ние отидохме, имаше някой, който също идваше от района на Бостън. И така те разбраха, че им казвам, че бягам по тази пътека през цялото време и бягам през всичките четири сезона. И така знам как мирише, всеки сезон, нали? Когато се промени, знам как мирише пода. И така, казах, четвъртият етаж на Медфорд ли е? Като тази, тази защитена земя, през която минавам през цялото време. Или знаете ли, като гора в Италия? Дали е в Северна Италия, където наистина е по-алпийско? И така това ще мирише по различен начин? И така, почти мисля, че ако ни харесва, нямам нищо против хората да използват бележки за дегустация, но ми дайте контекст, Нарисувайте ми картина за това. Защото дори това само по себе си е повече разказване на истории, отколкото просто да го кажете и да продължите напред, нали? Така че може да не ви се налага, може би не разбирате какво имам предвид, когато казвам курсова програма, но ако ви нарисувам картина, надявам се, че това е много по-забавен разговор. нали Така че, но да, мисля, че езикът на виното отново, ние казваме евроцентричен, защото е много евроцентричен, но след това да добавим и това, все едно, че ако си тук в САЩ и си израснал в САЩ, а вие говорите за вятър и това е и вашата обща сензорна отправна точка, нали? Имали сте подобни храни, но бих могъл също така да кажа, знаете ли, че сме тук, в северозападната част на Тихия океан срещу Нова Англия, ние също сме имали различни храни, така че дори в една държава вече има разлика в бележките. Така че просто мисля, че просто не трябва да правим вино. The wine Lane беше толкова категоричен, нали. Мисля, че това е всичко, наистина е готово, позволявайки на хората да споделят какво наистина получават в носа и да ни дадат история зад това. И така, мисля, че ако си спомняте, по време на сесията попитах всички, всеки път, когато някой кажеше някаква бележка, която не разбирах какво има предвид, щях да ги помоля да разяснят, нали? Разкажи ми повече за това, защо получаваш това. И, знаете ли, спомням си, че една дама каза, О, получавам, получавам наистина силен дух. И аз казах, какъв дух? И тогава те започнаха да приличат на, всъщност, този ром, който се произвежда тук, знаете, от това край океана, и тя имаше много конкретна тема в ума. Но ако тя току-що каза, това има нотки на горещи спиртни напитки, това всъщност не описва вино. Но тя имаше цяла сцена в ума си. И се опитвах да я накарам да ни каже контекста на тези бележки. И тогава той беше наистина страхотен. Никога не съм бил там, за което говореше, но можех, можех да започна да виждам какво се опитваше да каже. вярно Така

Джейси Топс 31:02 часа

Да, искам да кажа, аз, умът ми беше взривен. Когато си кажеш, добре, всъщност, знаеш, ти си напълно прав. Това, че не смятам, че една горска площ е достъпна, не означава, че не е достъпна за други хора. И аз просто си мислех в собствената си, като моя собствена визуализация, това е, искам да кажа, вашият клас беше невероятен. Вашият семинар беше невероятен.

Алис Ачайо 31:34

Благодаря ти. Просто, просто трябва да разширим обхвата си, но не можем да направим това. Без други хора около нас. Знаеш ли, не можеш да седиш някак във вакуум и да казваш, Добре, ще разширя своя винен език. Как ще го направите, ако не взаимодействате с други, които имат различни сетивни бележки. И вие сте, а след това също не включвате други култури и кухни във вашия език, нали. Така че наистина е трудно да го разширите, ако всъщност не надхвърляте това, което вече имате. Така че, мисля, че това е, това е нещо като моето нещо е наистина като изместването на езика на виното не трябва да бъде толкова страшно, колкото мисля, че някои хора мислят, че е. Просто искам да внеса повече човешка връзка с езика на виното, нали? Внасяне на културите и кухните на, на глобалния юг и диаспората, внасяне на винопроизводителите и историята на тяхната земя и цялата работа, която е свързана с производството на вино, привличане на повече хора от различен произход, за да споделят своите истории, така че че можем да разширим този език, така че да можете да кажете розмарин, а аз мога да кажа нещо друго. И току-що описахме същата линия. И това е добре. Това е моята цел, моята визия за тази индустрия. Така че мисля, че е просто в съзнанието ми.

Джейси Топс 32:57

Да, на теория, ако винаги сме Kumbaya? Да, не, съгласен съм с това. Харесва ми това, което казваш, защото все едно не отнемаш идеята, че Пино Ноар може да мирише на череши, но също така може да мирише на нещо друго освен череши, нали? Като, като, ако миришеш на череши, това е нищо. Това не е грешно. вярно Но ако миришете на нещо друго, това е правилно. Може и да си прав. Това е ваше право.

Алис Ачайо 33:26

вярно Например, ако аз не съм израснал с череши, а ти си, може би имам различна дума за подобна бележка или цяла сцена в съзнанието си за това. И мисля, че това, което искам да видя, е, че това е повече от нормата. И мисля, че за мен, както бях професионалист във виното, това не е толкова много, но това означава, че нямаме работа, нали? Просто разбираме малко от това как вършим тази работа, нали? Ние се отдалечаваме от мястото на водача и сме фасилитатори на преживявания, защото това е виното в края на деня. Виното е опит. И така, как да създадем смислено изживяване за хората, то не е непременно да им казваме как да изживяват, а по-скоро им осигуряваме пространство да почувстват, че могат да се ангажират един с друг, без да се страхуват да кажат грешното нещо или да нямат високо небце или напреднало небце? Как да създадем преживяване къде

пиещите вино с най-различен произход, различни пътешествия с вино или различни преживявания смятат, че масата пие едно и също вино и има невероятно изживяване? Това е въпрос, който оставям. Това е въпрос с отворен край за винените професионалисти, който наистина задавам.

Джейси Топс 34:44

Да, и мисля, че това ще бъде продължено, защото ще бъде луд отговор. Разбира се, всички можем да разберем това. Като, знаете, като всеки регион или като, имам предвид, дори медии като тук във Wine Enthusiast, ние винаги търсим начини да направим изживяването с вино по-добро.

Алис Ачайо 35:06

нали Да, това не е непременно лесна работа. вярно Но не мисля, че е толкова сложно, колкото го правим да изглежда, защото виното не е сложно. Това е селскостопански продукт. да Те са велики. Така че, ние просто, ние просто трябва да стъпим малко по-навътре, в земята. И това е произходът на виното. Като, ние просто, просто отидохме малко. Сякаш сме далеч от това какво е виното, мисля, че понякога в начина, по който говорим за него и това, което виждате в някои аспекти в индустрията, просто си мислите, все още ли говорим за вино? Например какво получихме? Като, аз все още говорех за едни и същи неща тук, знаете ли, така че това бих казал, просто бих искал да върна виното към неговия произход. И, знаете ли, и използвайте човешката връзка, за да привлечете повече хора на масата. Защото това е изживяване, до което всеки трябва да има достъп.

Джейси Топс 36:16

Имам само един последен въпрос към теб, Алис. Сигурен. Какво пиеш? Какво има в чашата ви тези дни?

Алис Ачайо 36:24

О, човече, значи пих орегонско вино, защото щях да кажа точно. Знаете ли, аз съм, ъъъ, смешното е, че не съм пил пино ноар. Това е страната на Пино Ноар. Но това, което се надявам до края на тази любов да споделя с хората, са всички останали вина, различни от Пино Ноар, които се произвеждат в долината. И това е, на което наистина се наслаждавах. Знаеш ли, имах няколко домашни любимци, които са наистина страхотни. Един наистина ме взриви, само защото беше толкова приятен. Цялото шардоне пет-нат от сушата? И тогава намерих сместа Пино Гри Мускат Ризлинг онзи ден, наречена Ограничено издание. Това беше забавно. Това беше това, което аз наричам ческач по главата, това беше едно от онези вина, които просто продължаваха да се развиват и аз просто купувах много и бях наистина влюбен в начина, защото си спомням, че просто си помислих, човече, това е нещо чудно, че твоят имаш предвид защо харесваш това нещо? Така че, но да, като цяло харесвам бели смеси. О да. И тогава просто добавях, че има още един, който намерих, също наречен Big Salt. Просто ми хареса етикетът на гърба нямаше „не“, сякаш нямаше нищо за това каква ще бъде сместа. Но аз съм голям фен на това просто да опитвам ново вино, което никога не съм пил преди, и затова бях като голяма сол. Добре, супер. Харесва ми името, като етикетите са много прости. Взех го вкъщи. И когато го отворих, си спомням, че си помислих, човече, сякаш тук трябва да има като Мускат или комфортно поведение. И така отидох онлайн, за да го потърся. И разбира се, това беше измама. Мускат. И тогава имаше още нещо. Така че това беше хубаво, имам предвид, това е точно моята алея. от бели смеси. Това е вярно. О, вкусно. Да, така че всичко това е направено тук в Долината. Така че, знаете ли, това е нещо, което отпивам тези дни. Това е просто намирането на всички други сортове, за които всъщност не говорим много, които идват

Джейси Топс 38:35

на разстояние от

Алис Ачайо 38:36

Извън утъпканата пътека. Да, да, беше добре.

Джейси Топс 38:41

Алис Ачайо. Благодаря ви много, че се присъединихте към мен. За мен беше голямо удоволствие да говоря с вас.

Алис Ачайо 38:46

Благодаря ти много, че ме прие, Джейси, надявам се да имаш прекрасен ден.

Джейси Топс 38:55

Защо виното обединява хората, независимо от техните различия. Думите са много силни. И езикът, който използваме във виното, може да помогне за привличането на повече хора на масата или може да се използва като инструмент за изключване. Вярвам, че колкото по-разнообразна е индустрията, толкова по-интересно е виното. Какво мислиш? Ако ви е харесал днешният епизод, ще се радваме да прочетем отзивите ви и да чуем какво мислите. Можете да ни изпратите имейл с вашите коментари и въпроси в подкасти на wine enthusiast.net. И хей, защо не кажете на вашите приятели, които обичат виното, да ни проверят, за да си спомнят, можете да се абонирате за този подкаст в Apple, Google, Spotify и навсякъде другаде, където слушате подкасти. Можете също да отидете на wine enthusiast.com подкаст с обратна наклонена черта. За още епизоди и преписи. Аз съм Джейси Топс. Благодаря за слушане.