Close
Logo

За Нас

Cubanfoodla - Това Популярни Винени Оценките И Отзивите, Идеята За Уникални Рецепти, Информация За Комбинациите От Отразяването На Новините И Полезни Ръководства.

култура

Напитките, които обичаме в момента

Някога чудили ли сте се как може да звучи разговор между нашите рецензенти? Потопете се в този епизод с изключителния рецензент на спиртни напитки на Wine Enthusiast и Writer-at-Large Работа на Нюман и Анна-Кристина Кабралес , маестро дегустационен директор и рецензент на Бургундия и долината на Рона. Това е оживена дискусия за настоящи и бъдещи тенденции във виното и спиртните напитки, смесваща хумор с експертни прозрения.



Този епизод започва с откровен кръг от „Обичам го“ и „Мразя го“ от прищявките от 2023 г., които или са им направили впечатление, или са ги раздразнили и объркали.

Докато дуото наднича в своята кристална топка за 2024 г., те изследват какво остава от миналата година – и чак до пандемията (помислете: възходът на готовите за пиене напитки и други). Кара залага на едно конкретно еспресо мартини риф и удвоява категорията дух, която ще доминира. AC казва, че истинските винени тенденции тепърва ще се развиват, но страстно кани ентусиастите да изследват розето и повишената прозрачност на различни нива.

Независимо дали сте опитен сомелиер или просто си намокряте краката в света на виното, има по нещо за всеки в този откровен и забавен разговор. Така че, налейте си чаша и се присъединете към нас, докато тези експерти разкриват мислите си за това какво предстои през 2024 г.



Може да харесате още: Новата тенденция в Hard Seltzer? Редовен Зелцер

  Лого на Apple Podcast
  Лого на Google Podcast

Препис на епизод

Преписите се генерират с помощта на комбинация от софтуер за разпознаване на реч и човешки преписвачи и може да съдържат грешки. Моля, проверете съответното аудио, преди да цитирате.

Говорители: Анна-Кристина Кабралес, Кара Нюман, Саманта Сет

Анна-Кристина Кабралес 00:08 ч

Здравейте и добре дошли в подкаста Wine Enthusiast. Вие обслужвате културата на напитките и хората, които го карат. Аз съм Анна-Кристина Кабралес, дегустационен директор тук във Wine Enthusiast, а днес към мен е Карън Нюман, нашият рецензент на спиртни напитки и писател като цяло. В този епизод разглеждаме дълбоко кристалната топка в света на напитките и прогнозираме кое ще бъде горещо или не в тенденциите във виното и спиртните напитки за следващата година. Консервираното вино загуби ли привлекателността си и ще бъде ли Espresso Martini на пазара през 2024 г.? Нека да влезем веднага.

Работа на Нюман 00:43 ч

Призванието е мечтана колекция от калифорнийски вина, предлагаща различна гама от сортове, стилове и най-добрите в класа Апалачи. Винопроизводителят Джеймс Макфейл поддържа всяко вино с ясен, уникален глас, като работи с известни семейни производители за изработката на Шардоне, Пино Ноар и Каберне Совиньон. Докато събира над 7090 плюс точки в процеса. Присъединете се към един от колегите, напълно адаптивни винени клубове за първи достъп до нови издания, специална библиотека, канавки и др. С четири опции за членство има клуб за всеки любител на виното, получавайте три пратки годишно или опитайте месечния абонамент, доставяйки три бутилки на месец направо до вашата врата. За информация и достъп. Посетете ни на www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast.

Анна-Кристина Кабралес 01:47 ч

А аз съм Ана Кристина Кабралес, дегустатор и рецензент за бордо и долината на Рона. И така, Кара, преди да говорим за тенденциите за 2024 г., нека поговорим за 2023 г.

Работа на Нюман 02:00 часа

Добре, значи сте в центъра на света на виното. Така че ще започнем с вас, очевидно. И така, какво привлече вниманието ви през 2023 г.? Всъщност, знаете ли, дори преди да се потопим в тази идея, какво е, защо не играем една малка игра на любовни игри, обичаме я или я мразим. Така че искам да започна с положително или отрицателно нагоре.

Анна-Кристина Кабралес 02:18 часа

Ще отида с любов и любов с малко жилка на може би малко раздразнение, ако желаете, нали? Това са двете страни на монетата, но това ми хареса. Определено забелязах повече потребители, които искат да научат повече. И това е положително за мен, защото на пазар, където наблюдаваме спад на потреблението на вино, виждаме или поне това, което забелязах е, че потребителите искат да научат повече за това, което консумират и плащат за него. Но, знаете ли, разбира се, това не дисквалифицира всички други пиячи от тези, които тепърва навлизат в света на виното, които някак си опипват пътя и се опитват да намерят пътя си чрез опаковката и маркетинга, което напълно прави съществуват. Но това, което ми харесва, е, че започваме да задаваме повече въпроси защо, знаете ли, въпросите за сулфити ли са, поставяме под въпрос сулфити, нивата им, колко от тях има във вината? Колко от него е, колко приличат на сулфитите във виното в сравнение с други продукти, които са там. И дори нещата до глобалното затопляне? Знаеш ли, бих чул внезапно, като някои въпроси като, така че какво грозде е това? Но сега си задаваме въпроси като, как ми се отразява това? И аз обичам отговорите. Обичам да се уча от винарните. Но моля, и това е частта, в която малко се дразня. Като, хайде, като, винарните ни дават наистина добър и целенасочен отговор на това, какво като, защо правите това, което правите, за да се борите с глобалното затопляне? Знаете, това трябва да е история, която е уникално ваша и това са вашите истории, вие я притежавате и ние искаме да следваме вашите стъпки и да разберем защо правите това, което правите. И ми харесва, че поставяме под въпрос нещата, но още повече разбираме защо. Ами ти?

Работа на Нюман 04:23 ч

Е, едно от нещата, които обичам в момента е, че наистина съм написал, че сме някак в края на сухия януари. да И това не е частта, която обичам. Но определено оценявам, че напитките с нулева и ниска устойчивост вече присъстват във всяко меню и навсякъде. Видяхме, че едно правило две определено са налице. Можете ли да направите нулево доказателство?

Анна-Кристина Кабралес 04:48 часа

Виждам го много повече в менютата със сигурност, тъй като просто е комбинация, в която някак виждате коктейли и вина в пакет.

Работа на Нюман 04:57 ч

Но имам чувството, че наистина оценявам това, че го виждате навсякъде сега. Имам чувството, че ако отидете в бар-ресторант сега и получите меню с коктейли, а то не е там, имам чувството, че е очевиден пропуск. Да, бих казал, че просто го улеснява. Това улеснява да не консумирате или да консумирате малко по-малко или да имате опции, когато сте с хора, които не пият, независимо по каква причина. Мисля, че е освежаващо и е много необходимо. Очаквам с нетърпение да проуча повече от тези менюта през следващата година.

Анна-Кристина Кабралес 05:27 ч

Определено. Харесва ми да имам опцията без натиск. Все още мога да участвам, но нямам натиск да пия алкохол.

Работа на Нюман 05:38 часа

Със сигурност. Добре, какво друго има на теб? Във вашия добър списък? Вашият списък с палци нагоре?

Анна-Кристина Кабралес 05:43 часа

Е, не, мисля, че ще отида направо в омраза, защото вече засегна нещо, което наистина е просто, не знам, кара ме да чувствам неща, Кара. Така че ще навляза в омразата и не става дума за категорията като цяло. Сега наистина вярвам в наличието на безалкохолни слабоустойчиви вина. Но знаете ли, имаме нужда от тях. Мисля, че това е категория, която ще остане тук. Но моля, останете в собствената си лента. Не изхвърляйте вино на боклук. Знаете ли, ние пием вино по определена причина тук. И тук не става въпрос непременно за подобни ползи за здравето. Защото увеличете едно, защото се чувства добре. Съчетава се чудесно с толкова много различни видове храни. Нека не говорим за тази категория като за нещо, което е свързано със здравето тук. добре

Работа на Нюман 06:30 часа

о, Боже мой, ти удари една от моите болезнени точки. Какво е? Искам да кажа, че едно от нещата, които имам предвид, биех този барабан от известно време, не е специфично за 2023 г. Но наистина презирам, когато виждате коктейли или спиртни напитки, или вино или бира по този въпрос като уелнес напитка. Да, не, не, не, не, ако има алкохол в него, това не е уелнес. Не е нетно, каквото и да е, не ме интересува, че тази Маргарита е с по-малко алкохол или по-малко захар. Знаете ли, ако има алкохол, това е, това не е уелнес напитка или колко адаптирани Genex или ноотропи или каквото и да набутате там, ако има и алкохоли. Мисля, че просто трябва да го приемете за това, което е, и просто да му се насладите и знаете ли, страхотно отидете на спа, отидете на фитнес, знаете ли, направете своето. Но, знаете ли, насладете се на тази Маргарита по-късно, знаете ли, и й се насладете такава, каквато е. И това е всичко, всичко е добро в умерени количества.

Анна-Кристина Кабралес 07:30 часа

Съгласен.

Работа на Нюман 07:32 ч

Добре, така че искате ли да се върнете към нещата от живота си, група неща, които не харесвате? Ангелът или дяволът, седнал на рамото ви?

Анна-Кристина Кабралес 07:40 часа

Добре, позволете ми да го върна, за да не мога да бъда само аз.

Работа на Нюман 07:45 ч

Ще се върна. Добре, ще оставя нещо друго, което наистина ме подлудява. Нещо, което мразех за 2023 г. И това е цената на коктейлите от $20 и повече.

Анна-Кристина Кабралес 07:56 ч

Добре, да, дори мога да кажа около 25 или повече. Със сигурност. Аз съм като, какво? За какво става въпрос? Това не е ли цената на едно хранене? Харесвате ли нашето ястие?

Работа на Нюман 08:05 ч

да Това е лудост. И аз мислех за напитките като за достъпен лукс. И просто е минало през покрива. Разказвам историята за списанието за Мартини за $21. И имам чувството, че дори това е в огледалото за обратно виждане. Понякога, знаете ли, $25 е просто лудост. И не чувствам, че виждам край. И това не е само в Ню Йорк. Просто е навсякъде. Имам чувството, че инфлацията просто излиза извън контрол. И дори когато изглежда, че инфлацията намалява в други области на икономиката, преди да започна да пиша за напитките, писах за акциите, облигациите и икономиката. И така, все още мисля за повече, отколкото би трябвало. И виждам, че въпреки че инфлацията намалява в някои области, тя все още е много висока, що се отнася до цените на храните, цените в ресторантите и цените на алкохола. Все още имам предвид, особено когато сте далеч от дома, напитките са много скъпи, за да излезете и да си прекарате добре тези дни.

Анна-Кристина Кабралес 09:08 часа

Съгласен. Смятам, че се забавлявам у дома много повече от всякога. Мисля, че със сигурност през 2023 г. вероятно мога да разчитам на себе си колко пъти съм излязъл само за неща, които не са свързани с работата. Определено се забавлявах много повече у дома със сигурност.

Работа на Нюман 09:28 часа

Да, не съм елит. Те не могат да видят, че кимам, бих се съгласил. О, боже.

Анна-Кристина Кабралес 09:35 часа

Знаете ли, засегнахте нещо, което ми е любопитно относно инфлацията и неща, които особено може би някои спиртни напитки, които наистина обичахме, може би може да се запасят и да се насладят и да споделят с приятели. Смятате ли, че може би в бъдеще ще започнем да виждаме, че марките може да създават друга линия, която е малко по-достъпна. Отново за ежедневна консумация, чувствам, че всичко просто трябва да поскъпне точно сега. Но ще видим ли това да се появи отново в бъдеще? Мислиш ли?

Работа на Нюман 10:09

Това е наистина добър въпрос. Не знам, знам, че съм виждал повече проучвания, сочещи към това, което се наричаше премия. Какво е обратното на премиум премиум изолацията? Дълго време наистина имаше тенденция към все по-скъпи спиртни напитки, както споменахте. И сега повече хора търгуват надолу. Искам да кажа, че мисля повече за 2024 г. Тогава гледайте напред. 2023. Но предполагам, че всичко това някак се размива заедно.

Анна-Кристина Кабралес 10:39 ч

Може би трябва просто да се впуснем в това тогава. Искате ли да отидете в 2024 г.?

Работа на Нюман 10:43 часа

Да, със сигурност ще отскочим. Добре. да Така че през 2024 г. очаквам, че вероятно ще видим повече хора да търгуват на по-ниска цена. Настроение. Не знам, това ще бъде навсякъде. И все още има толкова много заместващи знаци и всичко може да се случи. Но със сигурност мисля, че ще видите повече хора да излизат и да имат своите стомни с маргарити, които могат да покажат маргарити на марката днес.

Анна-Кристина Кабралес 11:11

Аз също. Може ли един по-късно?

Работа на Нюман 11:14 ч

Определено. Но мисля, че ще видите повече хора да продължават да получават своите стомни с маргарити. Все още никой не се отказва от това, но мисля, че ще бъде по-евтино, особено в тази картина, за разлика от това, което знаете, че най-премиум, най-скъпият. И това всъщност е статистика, която попълних, за да разбера откъде взех онази малка пикантност, която беше от ws Ws, те направиха проучване и споменаха, че търгува с чували, и някак си остана в съзнанието ми да казва, знаете ли, да, точно това очаквам, ще видим.

Анна-Кристина Кабралес 11:45 часа

Знаеш ли, ти засегна нещо тук. И определено го виждате много повече в света на духовете. И мисля, че в света на виното се появява във формата на кутии, но пропорцията, виждате малко повече контрол на пропорцията по начин, особено при спиртните напитки и виното, има този манталитет, че добре, вие сте изправен пред бутилка, това е 750 ML сено, което може би ще трябва да консумирате в рамките на определен период от време. И достатъчно смешно, дори ако не поставите товар, нали знаете, бутилка вино точно до нея със същия размер, тя все още има същото количество натиск. И чувствам, че особено в този ден и епоха, когато се движим по-бързо, от нас се очаква да бъдем по-продуктивни, по-отчетливи, като пропорции, като че ли искаме да се чувстваме добре и искаме да преодолеем това предимство. Но в същото време просто не искаме същото усещане на следващия ден като, не ни харесва да сме махмурлук или просто да се чувстваме летаргични. И така ние искаме това малко, това малко предимство, това малко нещо някак да ни измъкне от това. И така имам чувството, че ще видим повече, като повече качествени опции, особено когато става въпрос за консервирано вино. Намирате ли повече консервирани опции в RTD? Свят?

Работа на Нюман 13:09 часа

О, със сигурност. Със сигурност. Това е толкова забавно. Току-що видях вино в кутии. Отидох до магазина за алкохол, за да взема бутилка вино за вечеря, и те кутии, кутии вино и просто никога не ми е хрумвало, че мога просто, нали знаете, да си купя кутии.

Анна-Кристина Кабралес 13:25 часа

Да, толкова е лесно, преносимо, но всичко, което бих казал, е температура. Човек иска хладко вино. И предполагам, освен ако не е може би червено, пенливо вино. Това е малко предизвикателство. Но ми харесва това, знаете ли, тази идея като, добре, добре, можем ли все още да се наслаждаваме, но само в по-малки пропорции. И така, в допълнение към кутиите, просто се чудя, например това реална възможност ли е наистина да се подобри списъкът с чаши в ресторантите? Знаеш ли, вече харчим толкова много пари, за да излизаме. Искам да кажа, със сигурност за мен, поне според моя закон, имам чувството, че плащам като, добре, докато пазарът преди беше може би три пъти повече. Сега се чувства като четири пъти пет пъти повече. И ако ще платя толкова много, искам нещо наистина добро. И мразя да го казвам, защото просто познавам някои от тези бутилки. Просто няма да платя това. Знаете ли, и аз чувствам, че тук може да има наистина добра възможност, особено за винените директори, които наистина приемат своите разходи, научавайки техните разходи и създавайки много креативни селекции на чаши.

Работа на Нюман 14:39 часа

Смешно е, вие повдигнахте RTD и нагоре. Мисля, че вероятно бихме могли да работим цели часове наоколо. Да, но ми позволете, тъй като попитахте за тях. Чувствам, че 2024 г. ще бъде годината, в която ще видим истинско разтърсване в пространството за RTD напитки.

Анна-Кристина Кабралес 14:57 ч

Как така? Защото просто виждам…

Работа на Нюман 14:59 часа

Има толкова много от тях. Искам да кажа, те печелят от това

Анна-Кристина Кабралес 15:03 ч

Определено. Въз основа на вашето виждане определено има място за подобрение.

Работа на Нюман 15:14 ч

Да, определено не всички са добри. И мисля, че много от тях също не са толкова добри, колкото това, което получавате в бара. И това е сигурно. И това е такъв вид предизвикателство, но това, което мисля, че се справят супер добре, е разпространението. Те наистина се появяват на места, никога не бих си представил, че можете да получите нещо повече от просто, нали разбирате, бира, като спортни арени или Да, или на концерт или гари, хотелски барове. Виждал съм двойка в полет, знаете ли, те ще имат предварително смесени коктейли, които ще отворят и ще ви налеят, нали знаете, контрол на порциите, както той каза, и са добри. да И определено сте по-добри от това, което понякога получавате.

Анна-Кристина Кабралес 16:00 часа

да Поне забелязах в няколко от последните ми полети. Казвам си, уау, това всъщност е доста добро.

Работа на Нюман 16:04 часа

да Със сигурност има някои плюсове. Искам да кажа, че не е нужно да се занимавам с цялата категория, всъщност има някои отлични опции. Но мисля, че отличните варианти са тези, които ще останат и тези, които, знаете ли, не са толкова добри, особено, знаете ли, отново инфлацията изглежда е вплетена. И така, като намеса в днешния ни разговор. И мисля, че тези, които не осигуряват стойност, вероятно ще бъдат някои от тези, на които няма да бъде позволено да останат наоколо, знаете ли, потребителите у дома ще кажат, добре, знаете ли, ако аз Ще платя за това, искам да е наистина добро. И ако не, ще гласувам с портфейла си и ще продължа. Къде можете да намерите най-добрите подаръци на страхотни ниски цени, които всеки ще хареса, цялостно вино и други. Разбира се, с толкова много страхотни бутилки, от които да избирате, намерете по нещо за всеки в списъка си, независимо дали е каберне, пенливо вино за сестра ви за колега или бърбън от един барел за татко. И ако имате нужда от помощ, просто попитайте някой от нашите любезни водачи или съвет с най-ниските цени от над 30 години, винаги ще намерите това, което обичате и ще обичате това, което ще намерите само в Total Wine и още спиртни напитки, които не се продават във Вирджиния и Северна Каролина. Пийте отговорно, бъдете на 21. Какво друго има в списъка ви с прогнози за следващата година?

Анна-Кристина Кабралес 17:26 ч

Знаете ли, докосване до това, за което говорих по-рано, просто прозрачност, мисля, че е огромна, огромна ключова дума за мен. Прозрачност в смисъл, че според мен потребителите искат да почувстват нещо чисто, нещо, което е приятно. Те не искат непременно нещо, което може да бъде просто покрито с тон дъб. Не казвам, че няма място за това, че има време и място за всичко. Но мисля, че започваме да виждаме как започва да се появява много сложна палитра. И те просто искат да разберат чувството за място. Къде е отгледан тероарът, който знаете, къде е отгледано това грозде, къде е отгледано това грозде и нещо като научаване, те искат да бъдат впечатлени и също да впечатлят. Искам да кажа, да науча нещо от етикета или може би да науча нещо повече от винопроизводителя. И така мисля, че прозрачността, също и във формата на етикетите на виното, е огромна. И аз обичам да взимам бутилка и виждам все повече и повече подробности за бутилка вино. Сега Кери вдигна бутилка вино, преди да имам предвид, и я обърнахте на гърба и прочетете етикета, тогава изглежда, че понякога почти можете да разменяте историите между етикетите. И така или иначе звучи като другата история с бутилка.

Работа на Нюман 18:58 часа

Това е като маркетингов жаргон. Да, не изглежда, че говорите за конкретно място и конкретен човек. Може да е всичко навсякъде.

Анна-Кристина Кабралес 19:05 ч

Точно. И така, когато видя етикет, особено когато говорят за конкретен обект, те говорят за надморска височина, те говорят за дрехи, ние говорим за средна възраст за закупуване и тип почва. Това е само една част от разговора. И това е страхотно за всеки маниак на вино или всеки любител на виното, който наистина си пада по тези неща. Но за всички, които искаме да включим в разговора, какво означава всичко това, особено в един ден и епоха, когато виждаме винопроизводители да разбиват различни парцели и лозя и да създават като множество бутилирани? Как едно се различава от следващото ми кажете и мисля, че там има реална възможност и това ще ни помогне да се влюбим още повече в тези вина и прозрачност в трети формат за мен, мисля, и вие можете да ми кажете Тук съм напълно грешен, но вие може би това е просто защото се мотаех из социалните медии. Не ми харесва точно това, което виждам в Instagram тези дни. Но чувствам, че блоговете ще се върнат. Като, добре, хардкор. Говорех за това с моя скъпа приятелка Кристи Франк. И виждаме, че вече никога не е достатъчно в кратък формат. И искаме да можем да говорим какво друго се случва. И не знам дали непременно просто като фирмен уебсайт е достатъчно, техническият лист е достатъчен. Мисля, че искаме отново да участваме като в по-широкия разговор и да можем да говорим за това защо някои неща имат значение, особено когато говорим за неща като регенеративно земеделие, устойчивост, глобално затопляне, това е просто по-голям разговор от бърз публикация в социалните медии.

Работа на Нюман 20:49 ч

Толкова интересно. Не знам дали съм съгласен, че блоговете се връщат, парите ми ще бъдат за бюлетини, мисля си, добре, този подгрупа и всичко това.

Анна-Кристина Кабралес 20:58 часа

Това е свят, в който тепърва трябва наистина да се потопя, така че substack културата?

Работа на Нюман 21:05 ч

Да, въпреки че мисля, че започваме сега, говорим повече за медийни тенденции и по-малко за тенденции в напитките. Но да, съгласен съм, че хората определено са гладни за по-съществени разговори, а не само за да, частите, които получавате, на влиятелна роля. Така че да, със сигурност. Съгласен съм с вас относно искането за повече прозрачност, мисля, особено когато гледате най-младото поколение пиячи в наши дни, знаете, Gen Z и по-възрастните, определено има повече търсене за автентичност и за това, че искат да знаят точно кой стои зад това, което пият, какво консумират, дали знаете, в течна форма или не, знаете, те искат да знаят повече за това кой го прави, какво правят по отношение на поддържайки околната среда, по отношение на подкрепата на други култури, сега, те искат да могат да вложат своите пари за нещо, което има значение. Те искат да чувстват, че това, което консумират, е част от нещо по-голямо. И определено се възхищавам на този вид питос. Това е хубаво.

Анна-Кристина Кабралес 22:18 ч

Определено, казвам аз, дори сред като следващото поколение колекционери, с които, знаете ли, говорих, знаете ли, те не колекционират непременно какво харесват техните чичо или дядо или баща, родителите, вие знаят, събрани, те са, те намират собствения си вкус и искат да проследят една история, нечий ангажимент и отдаденост към нещо, и те усещат нещо от виното. Вече всичко е въпрос на това как тези вина стареят е друга история. Но от друга страна, в наши дни винаги пием вино много по-рано или го консумираме по-рано, отколкото се е съхранявало в изба. Но аз наистина обичам това

Работа на Нюман 23:02 ч

Откривате ли, че по-младите потребители гравитират към определен регион или стил? И защо?

Анна-Кристина Кабралес 23:08 часа

това е малко навсякъде. И мисля, че е малко пристрастно, особено в днешно време, ние сме просто цените, особено в класическите региони са толкова скъпи. Искам да кажа, че не казвам, че няма този пазар със сигурност съществува. Това е доста завладяващо. Знаете ли, бутилките се движат за стотици, ако не и 1000 долари, но мисля, че със сигурност има повече очарование, което виждам, докато напоследък не спира, но също и в Испания. И Португалия. Виждам повече интерес там. О, интересно. да И за екзотичните. Мисля, че това все още е труден пазар. Тук все още не е като всеки ден, това пристанище е нещо, което е доста популярно. Мисля, че това е само едно от онези неща, при които, ако го видят, може би ще отида като опция, но по отношение на събирането и къде могат да харчат парите си. Мисля, че те търсят точно като това, за което говорих по-рано, където можете да почувствате тази непосредственост, непосредственост и сложност, нещо, което може да се консумира веднага, но също така вероятно могат да го скрият за няколко години и очаквайте още повече резултати или просто бъдете в пълно страхопочитание какви са резултатите. И имам чувството, че особено в Испания и това, което виждаме в Португалия, е напълно сигурно, без наистина да разбива банката и мисля, че това също е част от причината, поради която е толкова привлекателен.

Работа на Нюман 24:39 часа

И така, нека да видим какво още има в нашия списък за видео за 2024 г., което ще ви каже нещо, което наистина се взриви, след като публикувахме нашите прогнози за дигиталното. Споменах, че Carajillo може да е коктейлът на 2024 г.

Анна-Кристина Кабралес 24:58 часа

Кажи ми повече.

Работа на Нюман 24:59 часа

Това е коктейлът с кафе. Започна с…

Анна-Кристина Кабралес 25:03 ч

Чакай още един коктейл с кафе? Свършихме ли вече Еспресо Мартини? Знам, че не съм го преодоляла, вероятно винаги, когато излизам, трябва да го правя.

Работа на Нюман 25:18

Но веднага щом споменах това и веднага щом го публикувахме изведнъж, получих толкова много различни имейли и текстове от хора. Така че обичам задълбочен поглед или не мога да повярвам, че на Америка отне толкова време, за да го открие. Ние сме пили това завинаги. И в Испания и Мексико. Искам да кажа, че е

Анна-Кристина Кабралес 25:32 ч

Добре, за тези, които не знаят, какво е това?

Работа на Нюман 25:35 ч

Това е смесица от еспресо и алкохол. 43 Това е билков лухар от Испания и еспресо за 43. Като фернет ли е? Иш? Хм, това е нещо като ванилия II. Добре. Да, приятно е да се пие и самостоятелно.

Анна-Кристина Кабралес 25:52 часа

Кога е като Espresso Martini на друго ниво?

Работа на Нюман 25:56 ч

Предполагам някак Да. Мисля, че е като лесна глътка. И очевидно е наистина популярен в Мексико. И всъщност, Милс, Бърнстейн също писа за това за списанието. И отидох в ресторант, който отваряше el lugar cantina, и те имаха каша в менюто. Това беше еспресо мартини, изглеждаше точно като еспресо мартини. Но имаше и кардио, като 443 в него. И аз си казах, Знаете ли какво, това е само началото на това да стане толкова мейнстрийм и няма да ме изненада. Искам да кажа, ето моята прогноза. Между сега и края на годината ще започнем да виждаме всякакви ресторанти и барове, а не само тези, които са мексикански ресторанти. Мисля, че ще видим само експлозия. Аз съм за това, което ще дойде след това. Знаете ли, виждаме толкова много ребърца Еспресо Мартини, има навсякъде. Искам да кажа, очаквам с нетърпение рифовете на Carajillo, какво ще дойде след това също.

Анна-Кристина Кабралес 26:52 часа

Хайде, вложете парите си, какво ще дойде след това?

Работа на Нюман 26:58 часа

Ако знаех, вероятно щях да отворя бар и да го сервирам точно сега. Ще бъде нещо, което не мога да видя. Ще бъде нещо странно в TikTok, ще бъде нещо визуално, нещо налудничаво. Искам да кажа, това също е нещо, което виждам навсякъде, където за 2024 г. Толкова много е за поглъщащи барове, потапяща напитка, нещо лудо, нещо с дим, нещо и лудо изглеждащ съд, знаете ли, в ярки цветове. Трябва да е

Анна-Кристина Кабралес 27:32 ч

Сега, когато казвате, че потапянето е много различно от нещо, което се сервира на масата или има малко повече взаимодействие, идващо от...

Работа на Нюман 27:41

Мисля, че стига да има някакъв вид интерактивен елемент или нещо, което да потапя, е просто модна дума или нещо друго, което вече означава нещо. Виждам го толкова често. Мисля, че наистина трябва да бъда по-критичен към някои от тези модни думи, но мисля, че със сигурност една от най-големите тенденции, които чакаме да видим отново и отново и отново, и вероятно дори без да спрем 2024 г., са напитките, които са толкова поразителни и причудливи и превъзходни. И ако включва потребителя, който прави нещо, за да го направи по-специален или да се включи в изживяването, мисля, че е повече от по-добро през цялото време. Знаете дали това включва изливане на нещо в издухване на пламък, издигането му към светлината. Знаеш ли, това винаги е нещо. Променя цветовете. Това е желе. Трябва да го накараш да се клати. Винаги е нещо

Анна-Кристина Кабралес 28:36 ч

Аз съм глупак, когато нещата променят цвета си.

Работа на Нюман 28:38 часа

Обичам тези. Трябва да е забавно

Анна-Кристина Кабралес 28:46 ч

И затова имам чувството, че понякога спиртните напитки, особено в ресторанта, просто вино Trumps, сякаш нямаме секси неща като това, знаете ли, просто излизат от бутилка.

Работа на Нюман 28:55 ч

Боже мой, имаме тази огромна бутилка. От наистина големите.

Анна-Кристина Кабралес 28:59 часа

Да, определено виждате като магнуми, които излизат да играят, особено в света на пенливото, което, знаете ли, за 2024 г. не виждам да изчезне каквото и да е, пенливото все още ще бъде нещо, за което всеки жадува, чувствам, че всеки със сигурност просто иска нещо леко и ефервесцентно нещо за разведряване на настроението, не искаме да усещаме неща, които са твърде тежки веднага. Знаете ли, ние просто трябва да преминем към такива неща и е хубаво да видим това и в подобни духове. И така, над пръските и какво ли още не, това умря ли изобщо?

Работа на Нюман 29:34 ч

Не...Понякога остава на заден план, може би еспресо мартини, но мисля, че веднага щом времето се затопли отново.

Анна-Кристина Кабралес 29:40 часа

О, със сигурност. И можете да го видите като поне знаете, че когато покрия като бордо и бягам, виждате повече от Апалачите, които искат да разширят своите насаждения за бели сортове. Те разбират, че има повече търсене за това. Просто ще отнеме известно време, защото има правила, които да определят колко можете да разширявате на годишна база. Но дори и на местно ниво, да, това са неща, за които те жадуват, или поне за следващото, разбирате ли, поколение искат просто по-леко, като шприц, искрящо, бяло, дори малко рози. А с розите имам и малко кокал да бера там. Но да, това все още е битка, просто един вид, Добре, отново, няма проблеми, но буквата за monsell стил на Rosae. Но просто ми се искаше да проучим малко, чувствам, че по-наситеният цвят като Рози, особено идващ от Тавел, просто плаши хората, а всъщност е просто толкова невероятно гастрономическо съчетание. И може би дори мога просто да взема бутилка и да отворя с нея от вашите предястия или просто малко малко почти хрипове направо през, като, нали разбирате, вашето първо ястие, през целия път, като може би дори нещо като, нали знаете, като, може би наистина крехка като пържола уагю или нещо подобно. Мога да го нося докрай. Искам да кажа, че не всички рози са изградени еднакво, но просто ми се иска да проучим малко повече в тази категория. И техният ангел прави там е толкова добър и аз ще продължа да се бия в тази битка. Но просто ми се иска да експериментираме повече с различни видове рози.

Работа на Нюман 31:21

Трябва да видите, че AC буквално го блъска

Анна-Кристина Кабралес 31:28

Да, това, което казвам, се получи добре. От друга страна, разбирате ли, моята пристрастна гледна точка тук, просто защото го обичам толкова много. И аз също го покривам.

Работа на Нюман 31:40

Така че чувствам, че приключваме, за да направим някои последни прогнози и добре, защото чувствам, че всъщност дори не съм говорил за убийство още. Направи го. И ако гледам, мислех си кои са големите духовни тенденции, за които да внимавам през 2024 г.? И за мен мисля, че ще бъде нещо прието в съседство.

Анна-Кристина Кабралес 32:02

Господи, надявам се. Напълно съм в него.

Работа на Нюман 32:08

Не мисля, че текилата отива никъде. Това е, все още е абсолютно невероятно. И вече е готов да изпревари водката и уискито, ако още не е.

Анна-Кристина Кабралес 32:20

Има ли някаква статистика в момента, показваща доколко е водеща по отношение на други категории?

Работа на Нюман 32:25

Определено има статистика. Да, няма да ги изхвърлям от главата си, но със сигурност ще обсъдя Съвета за дестилирани спиртни напитки на САЩ и други организации. IWS са, искам да кажа, просто е отново и отново, просто показва, че да убиеш е просто на върха на класацията и къде не е. Това е на път да бъде и това може да е годината. Това е много тясна, всяка друга категория, която е над петата, е много тясна преднина. О, и да, и просто продължава.

Анна-Кристина Кабралес 32:54

И къде попада Mezcal в това?

Работа на Нюман 32:57

Мисля, че наистина предстои.

Анна-Кристина Кабралес 33:00 часа

Това е вълнуващо.

Работа на Нюман 33:01

Особено няма толкова много мекал за знаменитости, чувствам, че това е толкова вярно. Чувствам, че това е нещо като, сигнализиращият, знаете ли, това е, което наистина ще поеме властта. Не чувствам, че има наистина специфична, повече от няколко конкретни марки. Искам да кажа, че всички знаят Delma gay и Lidl и има няколко марки, които хората познават, но не смятам, че има такава, която да е постигнала невероятен успех, която казва, че Tron е за текила, или casamigos е за текила, трета, има като, цяла сълза от добре известно, че ни убива, където се чувствам като най-добрата чашка, просто някак си стига до там малко по малко, някак си се прокрадва, знаете, говорейки през стената, ако това ще стане, ще бъде там много скоро. И мисля, че след като това се случи, мисля, че тази година, ние също ще видим, нали знаете, колко дълго хълмовете Mezcal hocking Hills текила? Мисля, че това може да е годината, в която е възможно да видим да излезе толкова висок. И това не е работа, а по-скоро в близост до Гоби. Не искам да навлизам твърде дълбоко в плевелите по въпроса, но това е растение, което е много подобно на агаве и създава дух, който има много подобен на вкус текила или мекал. И през 2022 г. видях първата си знаменитост толкова висока и това беше Лени.

Анна-Кристина Кабралес 34:25

Това е наистина рядко от всички категории. И е смешно, че не мразя, така че всичко е наред.

Работа на Нюман 34:32

Мисля, че този път беше навик. Мисля, че това е ерата за повече знаменитости, така че кажете или може би греша. Може би ще бъде  знаменитост, но ще има един от онези, които един от тези щеше да излезе от портата и до края на 2024 г. мисля, че ще имаме още една бъдеща съседна категория Agave/Abage. Те идват за вас, за да убият, ако идват за вас. Това е моята прогноза.

Анна-Кристина Кабралес 34:59

Изглежда, че ще пием много повече маргарити заедно.

Работа на Нюман 35:03

Не съжалявам.

Анна-Кристина Кабралес 35:07

Може би това е нещо, което чувате повече, не знам и във вашия свят. Но нещо, което мисля, че определено ще чуя на езика, е повече за професионалисти и просто за потребители като цяло, като, знаете ли, говорихме за това, органично ли е това? Ето защо, разбирате ли, устойчиво биодинамично, но регенеративно земеделие? Това нещо, което се появява изобщо във вашия свят?

Работа на Нюман 35:33

От време на време понякога в определени, определени джобове тук? Говорете повече за това?

Анна-Кристина Кабралес 35:39

да Така че това просто отвежда нещата на друго ниво, където някак гледаме повече на неща като покривни култури, горния слой на почвата, е благосъстоянието на служителите и просто в среда, в която наистина може да се поддържа и може да излекувайте се и през всякакви предизвикателства, ако желаете. Това е много леко описание на това. Много по-сложно е. Но те казват по-специално, че вината, произведени в такава среда, просто улавят същността на мястото, усещате интензивна минералност и просто неща, които са толкова диви и уникални за мястото. И имах удоволствието да опитам няколко, докато бях във Франция. и аз просто си казах, Уау, какво е това? Да, беше толкова завладяващо. И работата е там, че се връщах към тези вина отново и отново и просто исках да разбера. И работата е там, че беше почти невъзможно просто да се улови само с едно сядане, сякаш трябва да си там и да разбереш, когато казват, че наистина можеш да подушиш овцете и високите трева и всички тези неща. Но това са вина, които аз просто Уау, там. В тях има красива дивота и начинът, по който тя просто се слива и като в чашата. Това просто не е нищо подобно. Това е енергия, ако щете, която никога преди не съм усещал. И знаете ли, в допълнение към това, сега мисля за това, особено след като пиша по тази подобна тема за прозрачността, също така харесвам как виждаме повече винопроизводители да експериментират с различни различни съдове. Едно от нещата, които обичах, когато бях на посещение, е да виждам такива неща като експериментални, особено с винени глобуси. Така че буквално изглежда като глобус. Но имаме чаша, в която смятате, че околната среда е напълно редуцираща. Но не е, знаете, напълно. И това, което ми хареса в това, е просто, че можете да усетите чистотата на това колко добре е направено това грозде. Или ако ще се откажете от него. Това е като друг аспект от него. Има толкова много различни начини да експериментирате с това, но все още е доста ново. Но аз просто обичам прозрачността на гроздето в този съд и други неща, които съм опитвал, независимо дали са от амфора или като много различни видове бетонни яйца или дори яйца от неръждаема стомана, които знаете , са доста редки. Обичам това ниво на експериментиране, защото наистина се опитват да запазят качеството на това, което отглеждат. И след това просто като използвам малко от това и малко от онова, трябва да е точно като голям формат, като дъб или каквото и да е, за да пожелая нещо толкова с толкова финес и елегантност. Толкова е хубаво

Работа на Нюман 38:45

Харесва ми, че можете да имате всички тези различни техники, които дори и да не разбирам какво представляват, искам да кажа, просто можете да ги налеете в чаша и да ги изпитате.

Анна-Кристина Кабралес 38:54

да Имаме късмет, нали?

Работа на Нюман 38:59

Добре, така че мисля, че е точно тогава.

Анна-Кристина Кабралес 39:02

Да, готов съм за маргарита. Ами ти?

Работа на Нюман 39:04

О, да, абсолютно. Аз съм в

Анна-Кристина Кабралес 39:05

Звучи добре. Е, благодаря на всички, че ме изслушаха и ще ви хванем следващия път. Вълнуваме се за предстоящата година и какви изненадващи тенденции ще се появят през 2024 г. Имате въпроси или искате да споделите мислите си относно тенденциите в напитките за 2024 г.? Ще се радваме да знаем. Можете да ни изпратите имейл с вашите коментари и въпроси в podcast на Wine Enthusiast dotnet. И не забравяйте, че можете да се абонирате за този подкаст в Apple, Google, Spotify и навсякъде другаде, където слушате любимите си предавания. Можете също да отидете на wineenthusiast.com/podcast за още епизоди и преписи. Аз съм Анна-Кристина Кобрас и благодаря, че ме изслушахте.

Саманта Сет 39:55

В допълнение към създаването на съдържание от световна класа, знаете ли, че Wine Enthusiast е и водещата дестинация за пазаруване на винени лайфстайл продукти. Просто посетете нашия магазин на wine enthusiast.com, където ще откриете невероятен асортимент от уникални качествени артикули, които гарантират, че ще подобрят вашето винено изживяване. От стъклария и аксесоари до 1000 уникални винени подаръци. Това е като магазин за играчки за любителите на виното. И не забравяйте да защитите вашето вино. Ние сме водещ търговец на дребно в страната на продукти за съхранение на вино. Независимо дали имате шест или 600 бутилки, желаете шкаф за вино или стая за вино, проектирана по поръчка. Нашите безплатни консултации за съхранение на вино ще ви помогнат да намерите идеалното решение за вашата колекция. Посетете wineenthusiast.com днес. Ние вдъхваме живот на виното. Доставено ви от магазин Wine Enthusiast