Close
Logo

За Нас

Cubanfoodla - Това Популярни Винени Оценките И Отзивите, Идеята За Уникални Рецепти, Информация За Комбинациите От Отразяването На Новините И Полезни Ръководства.

култура

Какво е тенденцията в света на виното, според Дейв Рудман от WSET Americas

С популярността и достъпността на винени образователни програми по-разпространени от всякога, искахме да отидем директно до източника на една от най-видните и реномирани организации в света, за да научим повече за тенденциите в бизнеса. 



В този епизод на подкаст, главният директор по образованието на Wine Enthusiast Маршал Тилдън III разговаря с директора за глобално бизнес развитие и изпълнителния директор на Образование за вино и спиртни напитки Trus t (накратко WSET) на Америка, Дейв Рудман за да отслабнете от текущите събития.

Научихме много за развиващия се образователен пейзаж и вълнуващи програми, които вече са достъпни за любителите на вино, спиртни напитки, саке и, наскоро, бира. 

Ние също така се задълбочаваме в това какви програми са най-подходящи за различните нива на пиещите вино и пълните маниаци на виното. И защо AI може или не може да има положително въздействие върху света на образованието за вино. Рудман също така хвърля малко светлина върху това как е основан WSET и как се е превърнал в образователен център тук, в САЩ.



И, разбира се, какво би представлявала една дискусия за вино между двама завършили диплома за ниво 4 без пълен разговор в стил WSET Систематичен подход към дегустацията задълбочен анализ на вино. Така че, слушайте как Rudman и Tilden анализират вино според метода SAT и вижте дали сте съгласни с тяхната оценка.

  Лого на Apple Podcast
  Лого на Google Podcast

  Сляпа дегустация на вино

Wine Enthusiast Academy предлага виртуални курсове за сортове грозде, региони, процес на производство на вино и систематичен подход към дегустацията.

Учете с Wine Enthusiast

Препис на епизод

Преписите се генерират с помощта на комбинация от софтуер за разпознаване на реч и човешки преписвачи и може да съдържат грешки. Моля, проверете съответното аудио, преди да цитирате.

ГОВОРИТЕЛИ

Саманта Сет, Маршал Тилдън III, DWS, CSW, Дейв Рудман

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  00:09 ч

Здравейте и добре дошли в Wine Enthusiast Podcast, вие предлагате култура на напитките и хората, които го карат. Аз съм Маршал Тилдън, главен директор по приходите и образованието във Wine Enthusiast. И както можете да си представите, ние сме доста запалени по виненото образование тук, което е нещо общо, което имаме с Образователния тръст за вино и спиртни напитки, по-известен като WSET. През 2020 г. Ние дори създадохме собствена Академия за винени ентусиасти и предлагаме курсове от първо и второ ниво, подготвени от WSET, за да разпространим и споделим нашата страст към виненото образование с възможно най-много любители на виното в САЩ. С винено образование, популярно както винаги, и увеличения в различни училища за вино до 15%. Година след година решихме, че би било страхотно да чуем какво се случва в света на WSET от техния директор за глобално бизнес развитие и изпълнителен директор на WSET Americas, Дейв Рудман. Имам щастието и удоволствието да седя тук с моя приятел Дейв Рудман. И трябва да прочета заглавието ви, защото е твърде дълго, директорът за глобално бизнес развитие и изпълнителен директор на WSETs на американците. Това е вярно. Това е вярно. Това е дълго. Е, добре дошла.

Дейв Рудман  01:17 ч

Благодаря ви, че ме приехте.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  01:18 часа

Да, наистина е страхотно да си тук. И ти току-що влезе и си говорихме. Беше ли? Беше гореща минута, откакто сте тук.

Дейв Рудман  01:23 ч

Да, със сигурност.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  01:24 ч

Кога беше последният път, когато влезе?

Дейв Рудман  01:26 ч

Мисля, че беше 2019 г. Да, вероятно беше късно лято, така че преди около пет години.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  01:31 ч

И това беше някак си, когато започнахме нашата академия. нали Това беше…

Дейв Рудман  01:35 часа

Да, мисля, че бяхте почти като в последните етапи на получаване на одобрение за доставчик. И тогава очевидно преминахме през пандемията заедно. да Което имаше своите предизвикателства.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  01:47 ч

И това, което беше интересно, нали, е, че планирахме да проведем курсовете тук лично и тогава изведнъж, знаете ли, трябваше да направим бърза смяна, която, честно казано, се получи много добре, защото имаме толкова голям обхват с него.

Дейв Рудман  01:58 часа

Да, това беше страхотно. Ние дори нямахме тази възможност, наистина, до този момент. Защото, знаете ли, когато започна пандемията, за WSET, ние, ние бързо осъзнахме, че ако ще издържим на това нещо, трябва да намерим начин хората да могат да вземат тези изпити, а не лично, защото нямаме представа колко дълго ще продължи всичко това. Така че сега представихме тази опция за хората, за да могат да правят изпитите за първо и второ ниво във всички различни курсове дистанционно. И трябваше да донесем това на масата доста бързо. И определено отработихме някои от пречупванията заедно по-рано. Не е много забавно

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  02:39 ч

Не, не, но е смешно, че споменахте, защото забравих, че не само ние ви удряме и ви виртуализираме, имам предвид, вие наистина го стартирахте поради тази причина свят. Да, това е невероятно. Така че знаете, с всичките си осем титли и напредъка нагоре през световете на WSET, където сте само малко предистория за себе си, и как попаднахте в WSET и какво е това за тези, които не знаят , защото това е невероятна програма.

Дейв Рудман  03:03 ч

Да, разбира се. Благодаря. Предполагам, че първото нещо, което обикновено казвам, когато говоря за това, е, че винаги съм искал да бъда педагог. И така, връщайки се обратно към средното училище и гимназията, стремежът ми към кариера по това време беше да бъда учител, исках да бъда учител в гимназия и отидох в колеж. Получих доста безполезна степен по история и философия. Но влязох направо в аспирантура, за да бъда учител по история в гимназията и всъщност имах временен лиценз да преподавам в средно образование в щата Масачузетс. Вероятно никога няма да използвам, но това е добре. Сигурен. Не е с изтекъл срок на годност. Да, не, това всъщност не е изтекло. Проверих наскоро. И да, но всъщност преподавах като заместващ учител в почти детска градина до 12 клас. И просто, знаете ли, прекарах няколко години в държавни училища и просто реших, че вече не искам да бъда гимназиален учител . Наистина е трудно. Шапката ми определено сваля хората, които обучават децата ни. Особено беше, че просто си говорихме, детето ми току-що завърши детска градина. Така че наистина започвам да го преживявам по този начин. Но аз, знаете ли, все още харесвам много от може би повечето хора с философски степени, като че ли в крайна сметка работих в ресторанти. И бях в Ню Йорк. И знаете ли, това е нещо като история, която винаги разказвам, е че съм сервирал на маси в колежа, като ресторант за закуска или каквото и да е. Така че си помислих, че имам известен опит в сервирането на маси в ресторант, сякаш съм в Ню Йорк. Да, много ресторанти. намирам си работа. Много по-трудно е, отколкото си мислех, че ще бъде намирането на работа като чакащ в Ню Йорк. да Живеех в Бруклин, не много далеч от мястото, където живеех. Имаше винен бар, който беше обявен, търсеха сервитьор или нещо подобно. Така че отидох и проведох интервю, и това беше екип от съпрузи, а съпругата тичаше пред къщата. И моето интервю започна с нея. И вървеше наистина добре. Не като, да, решетка, или като тя питаше, като, определено задаваше като някои, някои въпроси за покупка. Това, което продавах, изглеждаше добре, че тя е като, Е, добре, така че сега съпругът ми щеше да дойде да седне, той беше като човекът на виното или каквото и да е. И той ме попита, че един от първите въпроси, които ми зададе, беше да мога да работя тук, например имаме 60 вина на чаша от цял ​​свят, някои неясни региони, имаме като списък с бутилки, продаваме някои скъпи неща. Трябва да знаете малко, поне малко за виното, работните зони, какво знаете за виното? И казах жълтоопашка. Това беше? Така че ние и ние се засмяхме. Посмяхме се малко за това. Това е, знаете ли, аз не се опитах да се побера, няма начин да го фалшифицирам като, не, не, не, не е възможно. Наистина ли. Знаете ли, така че хората не знаят, че не можете да фалшифицирате Не, не можете да фалшифицирате. И така казахте късметлия. Можеш да бъдеш сервитьор тук, но аз търся барбек. Освен това за трите най-лоши дни от седмицата? Или какво? Ако искате, като можете да го имате, ще видим. И ще научите за виното и ще видим какво ще стане или каквото и да е. И тогава да, научих за виното. И това просто се превърна в нещо, някак осъзнах, че има пресечна точка на подобно, желанието ми да образовам, като любовта ми към образованието, така че да научавам за виното, но след това и да го преподавам, което също е един от основните начини това, което научавам, е чрез мислене по отношение на това как бих организирал и науча някой друг как е правилно. И да, това просто помага наистина да се поставят нещата на място, разбира се, но като, също, история и философия и като култура, и, знаете ли, всички причини, поради които хората намират виното за толкова завладяващо, просто, наистина всичко дойде заедно. И в продължение на около две години се озовах като началник смяна. И така, сякаш прегазвам двойка по двойка, няколко вечери в седмицата, те научават много. И след това отскачах на няколко различни работни места в хотелиерството. Последният беше, че отворих винен бар в Уест Хартфорд, Кънектикът, който все още е там.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  07:24 ч

Това близо ли е до мястото, където се намирате сега?

Дейв Рудман  07:27 ч

Да, много близо до мястото, където се намирам сега, виненият бар все още е там 12 години по-късно, което е доста забележително. Нещо, с което се гордея някак сдържано. Да, точно през COVID, всеки живот на ресторант със сигурност е значително по-кратък от провала. Но точно около това се ожених. И жена ми каза: Трябва да си намериш дневна работа, което е много разумно. Така че там се заех с разпространението. Така че работих за най-големия дистрибутор в Кънектикът в продължение на седем години, завърших като директор по образование и развитие на акаунти там. И всъщност там започнах да ходя на курсове по WSET за първи път. И това всъщност беше един от билетите, които пробих, за да получа тази роля като директор по образованието и намерих WSET. И аз им го препоръчах. И те ме помолиха, нали знаете, да изпълня цяла програма. И минах през процеса да стана одобрен доставчик на програми, през който вие преминахте с мен. Няколко години след това като строг. Беше, беше различно. По това време беше много различно, защото когато минах през това, преди да ме наемат, нямаше никой базиран в САЩ за WSET. И те не управляваха собствените си дела в EOC се управляваха от Мариан Мълиган MW в международния единен център. Да, което е съвсем друга история. Но да, така че беше много различно преживяване. Да, различно преживяване. Но аз говорих за WSET на Salesforce там в продължение на няколко години, вина и спиртни напитки и след това WSET, чух чрез специалист по подбор на персонал, търси да наеме първия човек за САЩ и да, успях да вляза в този процес и бях успешен и бях служител номер едно и да, беше така

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  09:27 ч

Всъщност не разбрах, че ти си първият, който стартира наистина всичко тук, в САЩ. 

Дейв Рудман  09:33 ч

Да, добре до известна степен. Да, защото го искам, знаеш ли, ожених се и двамата познаваме Мариан Мълиган MW Molly. И двамата направихме дипломата си в International Wine Center в Ню Йорк, което е нашето училище.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  09:45 ч

Току-що носехме писалката ти. Не съм носила моя, но и аз го имам.

Дейв Рудман  09:49 ч

Това е добре. Можете да поискате замяна. Има формуляр

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  09:53 ч

добре съм наясно

Дейв Рудман  09:55 часа

Тя направи така, че договорът, който имаше с WSET, изтичаше и те бяха взели взаимно решение след около 25 години или нещо подобно, че ще го оставят да изтече, защото бизнесът на WSET в САЩ се разрасна толкова много. И просто не беше възможно. не мисля

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  10:19

Просто излизаше извън това

Дейв Рудман  10:20 часа

Да, беше наистина трудно

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  10:23 ч

Което за нейна чест беше готово да се случи, защото стана толкова популярно с това, което беше тя.

Дейв Рудман  10:29 ч

Абсолютно. Така че те знаеха, че имат нужда, трябваше да положат основната основа, за да могат да поемат бизнеса тук за първи път. И така, те ме наеха, започнах, основно около януари 2018 г. И този договор изтичаше през август 2018 г. Така че за наистина кратък период от време трябваше да сме готови да управляваме собствената си логистика и цялото обслужване на клиенти и неща, които винаги са имали обработено от Мери. да И екипът на IWC трябваше да дойде на WSET.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  11:06 ч

Хванах те.

Дейв Рудман  11:07 ч

Ето, това е мястото, където ние влязохме. И вие и вие някак влязохте, точно след всичко, което се случи?

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  11:14 ч

да да И така, това беше юли 2019 г. Нашите планове стартират през 2020 г. И така, както казахте, знаете, получихме от първа ръка някои от тези неравности и натъртвания по пътя. И трябва да кажа, и мисля, че нашите ученици биха, ако нашите първоначални ученици, виждаха какво правим сега, бихте могли да забележите голяма разлика

Дейв Рудман  11:33 ч

Това е огромна разлика. да И виждаме, че виждаме това по целия свят. Това е особено свързано с дигиталния край до край, който трябваше да въведем по време на пандемията, който все още използваме, който все още е много популярен. да Навсякъде по света, особено тук в САЩ, но това е напълно различно изживяване, което по много положителен начин.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  11:55 часа

Сигурно е.

Дейв Рудман  11:56 ч

Отлично.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  11:56 ч

Това е страхотно. Благодаря ви за този фон. Защото не, не знаех, но много неща, които не знаех, е наистина интересно да се чуе. Така че само за предистория на самия WSET, нали? Произходът и защо е започнато и за кого е, може би можете да поработите малко върху това.

Дейв Рудман  12:11

Сигурен. Така че знаете, любопитни факти за слушателите тук, WSET е основан в същата стая, в която е основан Институтът на майсторите на виното и интендантът Сомалия, така че тази стая е на място, наречено Vintners Hall. Това е в Лондон, знаете, основно, най-основното и това е, това е моето американско обяснение, вероятно няма да го направя справедливо, но те имат тези, много е подобно на това, което в САЩ, ние бихме помислили за като търговска асоциация или каквото и да е, като лобистка група или нещо подобно. По същество това е безпристрастен орган, който някак се грижи за холистичния интерес на индустрията, тогава, знаете ли, хората го приемат. Е, знаете ли, това се връща като 1000 години назад в Англия в икономиките на гилдията, нали? Сигурен. Така че, знаете ли, има нещо, наречено компания за винопроизводители, и това е нещо като търговска организация, която се грижи за интересите на търговията с вино. Знаете ли, и връщайки се 1000 години назад, в Англия наистина нямаше винопроизводители, които да говорят. Но въпреки това, Англия, нали знаете, се утвърди като център на университета за вино и всички важни неща идват и всички неща преминават през Лондон, виното, пресата, знаете ли, гарафата и знаете ли, такива неща, като ранно, ранно писане на вино е всичко там. вярно И така, WSET е основана през 1969 г. И обикновено, когато говоря за това, това, което казвам, е като да се представите като във винената индустрия през 1969 г. И помислете за това как изглежда винената индустрия в този момент, нали. Така че все още сме около пет години преди присъдата в Париж, нали, което е като наистина голямото откриване на САЩ. Но ако се занимавате с покупка и продажба на вино или се занимавате с търговия с вино по някакъв начин, трябва да забележите, че все повече инвестиции се правят на места извън традиционния винен регион . Така че не само ще внасяте вино от значително повече места, отколкото през последните 100 години, вашите експортни пазари също растат на тези места. Сякаш виното беше нещо като в САЩ, като много рудиментарно, и след това изведнъж, както е, започва наистина да се разширява

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  14:38 часа

В рамките на едно десетилетие.

Дейв Рудман  14:38 часа

Да бе. Да точно. И така те видяха, че има нужда да се образоват хората, които ще работят в търговията с вино в Обединеното кралство, в бъдещата търговия с вино и спиртни напитки. И за да знаете, те са нещо като капитанско място в глобалната търговия с вино, което им трябва, за да имат най-доброто, от което се нуждаят. Най-осведомените хора в света работят в индустрията. Така че WSET беше основан за това. Така че това е образователна благотворителност. И знаете ли, мисията му някак винаги е била приблизително да предоставя, разбирате ли, немаркирано, безпристрастно, глобално, глобално подходящо образование за хора, които работят в търговията с вино и спиртни напитки. Първоначално това беше наистина само за Обединеното кралство. Сега е за света. И имате WSET в над 80 страни. Но знаете ли, основата остава същата навсякъде, където хората учат за вино или спиртни напитки, или саке, или сега бира с WSET, всичко е свързано с безпристрастен небрандиран, световно признат и универсално подходящ материал

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  15:50 часа

Не искам да навлизам в сакето и бирата, защото тези неща са големи, големи и нарастващи компоненти на това, което правите. Но хм, така че, знаете ли, като цяло мислим кой може да се възползва, нали? Например, кой принадлежи или кой трябва да посещава WSET и курсове и след това, знаете ли, винаги ни питат какво, какво ниво трябва да взема? нали Да, трябва ли да започна от един? Трябва ли да започна от две? Мога ли да направя три? Четирима луди ли са? Полудял ли съм? Като? И отговорът на това е да.

Дейв Рудман  16:18 ч

Четири е много сериозно. Много сериозен.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  16:22 ч

Така че, но кой там, точно от всички наши слушатели, които имаме, имаме огромна аудитория от хора, които просто седят и се наслаждават на вино, за да станат наистина интензивни и да направят това и да останат без истории. нали Как се вписва това?

Дейв Рудман  16:35 часа

Виждам, бих ви казал, че всеки, който слуша това в момента, би се възползвал от вземането на WSET квалификационна чанта в момента на случаен човек от населението на САЩ? Ако не сте, ако не се интересувате от вино, тогава защо се притеснявате? Вероятно няма да ви е интересно да научите повече. Но хората, които слушат, имат интерес към виното. Или защото работят в търговията с вино, или защото са ентусиасти на виното. Да, те са консуматори на вино. Между другото, благодарим на всички, че ме изслушахте. Да, и има много неща за ученето с WSET, които според мен са допринесли за стойностното предложение, което според нас се радва. И това очевидно виждаме отразено в растежа, който имаме по отношение на броя на хората и откъде идват тези хора. Някои от най-важните неща за обучението с WSET в сравнение с обучението другаде е, че това наистина е световно призната квалификация. И това може или не може, знаете, това може да е по-подходящо за някои, отколкото за други. Но е готино. И е важно да се мисли, че особено след като винената индустрия продължава да се променя, и виното идва от все повече и повече места, от които някак си никога не е идвало в миналото, или поне не, които можете да купите в магазин. Разбира се, Китай, Индия, Обединеното кралство, да, и така нататък, и така нататък. Ученето с WSET означава, че където и да отидете по света, има бенчмарк, с който всеки се свързва, и че ако говорите с някой, който е учил с WSET в Хонконг и някой, който е учил с WSET в Южна Африка, вие всички говорите много подобен език, научили сте един и същ материал, той е преподаван по последователен начин. да И това е готино. Мисля, че това добавя много стойност.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  18:40 часа

И ще ви уведомим отново, ще стигнем до това за дегустациите. Ще направим дегустация на вино, така че не се намесвайте, че това се е случило, но винаги говоря за това в часовете си за общия език и лексиката, която се използва с него, поради което има позволени и непозволени дескриптори и не е да бъда, разбирате ли, супер строг относно това, което можете да кажете, но това е, вие знаете, да знаете как Blackberry мирише и има вкус и бях свикнал с примера, ако някой каже добре, мирише на мазето на баба ми Е, аз не познавате мазето на баба си като как би трябвало да анализирам това правилно, така че да оформя този просто диалог за език, който всеки може да разбере в световен мащаб? Огромен, толкова важен

Дейв Рудман  19:15 ч

Да, ние и вие знаете, ние отново сме, както казах, винената индустрия продължава да се променя и ние сме ние, знаете ли, пуснахме видео преди няколко години, в което се подигравахме с превеждането на някои от британската терминология на нашият лексикон в американски като какво е струйка от какво е цариградско грозде? каша или каквото и да е, нали? Така че ние, знаете ли, ние се забавляваме малко по този начин, че имаме като глобална, знаете, като глобална организация. И за да се запази това усещане за глобална последователност. Трябва да вървим по линията между това, което трябва наистина всички трябва да говорим на един език, за вино или Така че става много трудно. Но какво повече можем да направим, за да гарантираме, че какъвто и да е този общ език, той е приобщаващ и достъпен? Точно така, хора? Защото много от, знаете ли, в Америка, може би 80% от това, което е в лексикона на Обединеното кралство, е незабавно разпознаваемо. да Но ако отидете на други места по света, това пада. да Така че това е добра точка. да Така че имаме, имаме изследователи и имаме проекти, които продължават в момента, до края, за да направим някои от тези промени. Това е страхотно. И да разгледаме някои от начините, по които можем да развием това

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  20:35 ч

Което е приобщаването на всичко. страхотно Така че нека да чуем за тенденцията в бирата, която се случва. И всички сте свършили? вярно Искам да кажа, това е голямо за теб.

Дейв Рудман  20:45 ч

Да, това е наистина голямо за WSET. И така, последният нов продукт, който имахме, беше саке. И ние въведохме саке преди доста години и всъщност току-що стартирахме ниво две саке тази година. О, първо имахме трето ниво. да И след това първо ниво. А сега второ ниво. И има много, зад това има метод. Но не е нужно да говорим повече.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  21:11

Мисля, че мога да го обобщя наистина лесно и можете да кажете. Аз съм луд. нали Така че по отношение на вината, нали? Три е следващото ниво нагоре, три е много труден курс. нали И единият е като наистина нов и просто въведение във виното и наистина основни термини. И две е нещо като това. Къде е това между сладкото място, където сте малко под три, но по-високо ниво от едно, вероятно е много по-трудно да се определи къде е това средно ниво.

Дейв Рудман  21:36 ч

Може да бъде Да, искам да кажа, изчакайте, първо ниво три беше, защото знаехме, че имаме нужда от хора, които могат да преподават на по-ниските нива? Да, знаете, защото без това, това е Да, да, наводнение, особено в нишова категория, като футбола, нали знаете. Така че ние излязохме с ниво три, за да установим критериите и летвата за хората, които биха могли да преподават на по-ниските нива, и след това дойде ниво едно. И тогава, след като някак си достигнете критична маса и хората, които са преминали първо ниво, няма да продължат до трето ниво, те се нуждаят от тази среда. Там построихме моста. Така че това е страхотна квалификация. Така че стартирахме това. Но бирата е нещо, което е имало преди 50 години, имаше съдържание на бира в WSET. Така че нямаше отделни продуктови категории. Имаше само една песен и тя обхващаше предимно вина, но обхващаше много спиртни напитки, бира, неща като пури, всъщност пурите бяха част от WSET, което

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  22:37 ч

И това е сумата, нали? Това също ли са покрити пури?

Дейв Рудман  22:41 ч

Доколкото си спомням, минаха няколко години, откакто направих сертифицирания си somm в съда. Но да, знам, спомням си, че в един момент се говореше за пура. Да, мисля, че не ме цитирайте. да Така че за бирата се говореше от години, знаете ли, хората, това беше популярен въпрос, който получавахме, знаете ли, получавахме въпроси от хора. О, какво ще кажете за бира, това би било чудесно за бира. Например, защо не участвате в това? Знаете ли, това е толкова голяма индустрия сама по себе си. Това е много, знаете, в някои отношения, това е много отделно от фокусираната търговия с вино и спиртни напитки. И да, не знам, просто беше време. да Беше време да помислим какво още искаме да правим. И мисля, че основните съображения за нас наистина бяха две, беше едно. Имаме ли или можем ли да придобием експертизата, за да направим това? вярно Сигурен. И мисля, че доказахме, че отговорът на това беше да. Защото сме работили с и имаме един от, бих казал, може би един от 20-те най-квалифицирани хора на земята, които работят с нас. Нейното име е Мирела Амато, тя е една от около 20-те Да, на майстор Цицерон в света. И тя, тя влезе и работи с някои от другите експерти, които имаме, и хора от моя, моя екип, така че Марила е моят старши мениджър бизнес развитие за Beerology тук, в Америка, но работим с Наталия Уотсън, която е много влиятелна, много голяма работа за нас да работим с нея за EMEA. И след това също Джейн Луис, която излезе от кариерата си, управляваща пивоварни и притежаваща пивоварна и супер набрана и много известна, така че ние работим с невероятен талант. Така че, както казах, това беше съображение. Ние нямахме този талант. И не е задължително да ни е лесно да отидем и да се свържем с един човек, защото сме дълбоко в тази мрежа. Нямахме, нямахме мрежата, така че трябваше да излезем и да я намерим. Свършихме страхотна работа. Работим с едни от най-добрите хора в света за това.

Саманта Сет  24:57 ч

Винаги намирайте това, което обичате, пълна линия и война с толкова много страхотни бутилки, от които да избирате на най-ниската цена, лесно е да намерите любимото си каберне или нов бърбън от една бъчва, който да опитате с малко помощ от някой от техните приятелски настроени водачи. И с всяка бутилка идва увереността да знаеш, че току-що си открил нещо невероятно. С най-ниските цени за повече от 30 години, намерете това, което обичате и обичайте това, което намирате, само в Total Wine и повече вземане от улицата и доставка, налична в повечето райони, е пълна линия.com За да научите повече, не се продава във Вирджиния и Северна Каролина . Пийте отговорно, бъдете 21.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  25:26

Искам да поговорим за това, докато се придържаме към тенденциите, защото нещо, което просто виждаме във винената индустрия и се чудя откъде знаеш, че засяга и WSET, е по-ниският алкохол, по-ниското ABV вина. нали Така че това се разглежда? Това ли е да си познат, да станеш част от допълнение към учебна програма? Или е просто нещо, което наблюдаваме

Дейв Рудман  25:48 часа

Той 100% включва нашите редовни процеси за преглед на продукти. Така че имаме за всичките си различни квалификации във всички различни нива, имаме цикли за преглед на продукта, където сме, знаете ли, ние сме или в процес на стартиране на ново ново допълнение и актуализация, или приемаме обратната връзка и мисля за следващия. Така че това е постоянен итеративен процес. И, знаете ли, ние постоянно трябва да обмисляме, знаете, какви региони на света трябва да бъдат в и защо трябва да сме навън и това се променя, но много други неща и, знаете ли, ниски и никакви , е, е наистина важно нещо. И ако искате да можете да продължите да казвате, че сте световно признат и универсално уместен, трябва, трябва да продължите да се занимавате с тези неща. да Така че представлява фактори. И мисля, че има много неща, които трябва да научите за това и как се различава и как е същото.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  26:48 часа

Моята мисъл или знаете какво, къде отива е колко дълго остава тенденцията. И ако е тук, тенденция ли е? Или е просто нещо? И тогава това влияе ли на средния среден диапазон на алкохол за вината като цяло? Нали, защото точно сега тези 11 до 14% стават средата? Това продължава ли до 10? До 14%? да, знаеш,

Дейв Рудман  27:06 ч

Това е наистина интересно. И бих се заинтересувал, не, иска ми се да знам точно сега, дали е имало исторически прецедент за промяна на тези нива, защото очевидно през последните 55 години средната ABV на вината, които достигат до световната сцена, се е повишила доста значителна сума

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  27:25 ч

Например, така че всички да знаят, че WSET казва, че 11-14% се счита за среден диапазон за алкохол. Но ако видите почти всичко, нещо от Калифорния, бяло или червено, да, ще бъдете на 14 или повече. вярно И, знаете ли, така че, знаете ли, тази тенденция е интересна за това, че да, съжалявам, ще я прекъсна.

Дейв Рудман  27:43 ч

Не, не, в никакъв случай. Бих казал също, помислете, знаете ли, неща като изменението на климата са намалили драстично броя на ниските несъзнателно естествени, нали така, да, преди 50 години, немски, гледаш, изучаваш дипломата си или ниво три, учиш като немски закон за виното. И започвате да разбирате и оценявате защо някои неща приличат много на реализация на глава, като например защо това е позволено? Е, това е така, защото това е истинско историческо, беше истинска борба да се направи вино. Да, в някои от по-студените и климатични условия през по-студените години би било иначе невъзможно да се стигне до ниво на захар, при което можете да правите алкохол или да извършвате ферментация

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  28:26

Което е това, е добавянето на захар.

Дейв Рудман  28:28

нали да

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  28:29

И искам да изясня някои от тези неща.

Дейв Рудман  28:30 часа

Мислех си, наистина, не мисля, че наистина вече има проблем.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  28:36 ч

Не съм чувал тази дума от много време.

Дейв Рудман  28:38 часа

Просто никой не се бори да достигне дори, разбирате ли, основно ниво на захар. да В Германия или където и да е другаде, по този въпрос. Така. 

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  28:47 ч

да Така че навеждам към нашата дегустация тук, защото ми е интересно да видя какво мислите за това. Но сляпата дегустация на вино е огромна част от специалност ниво четири. И да, малко от трето ниво, нали? Да, изисква много практика. Трябва да опитам много вина. Знаеш ли, когато учех и съм сигурен, че всеки има подобна история и имаш нужда от някой, който да ти налее виното. да вярно Защото второ, виждате, че игрите с бутилки приключиха. И така, имах жена си и знаете, 10-11 часа през нощта, когато децата са долу. Така че достатъчно късмет тук. Има много вина за проба, ние правим дегустация. Все още ли пазите котлетите си непокътнати от гледна точка на сляпата ви дегустация?

Дейв Рудман  29:29

Обичам да дегустирам. да И аз казвам на хората и не знам дали това е вярно или не. Сякаш това е историята, с която отивам? Дали защото имах толкова ограничен достъп до вино, защото бях беден. да Знаете какво научих за виното като барбек. В Ню Йорк. Наистина се постарах да запаметя колкото се може повече дескрипторите, които други хора биха използвали за различни стилове вино. Да, така че, вероятно аз съм книгата, която беше най-влиятелна за мен в онези ранни дни, беше Винената Библия на Карън Макнийл. И тя върши наистина страхотна работа като всеки сорт или наименование, за което говори. Тя включва много като наистина типичните за сценаристите. нали Така. Така че мисля, че сега мозъкът ми работи по различен начин. Тъй като научих, обичам да врязвам профилите в главата си, без изобщо да ги вкусвам. И може би мога да предложа като доказателство, нали. И така, когато си правех дипломата, влязох и си направих пенливото, което беше D шест, шест по това време, нали. И се справих много добре, както разбрах след урока, че съм се справила със закона. И това, което беше наистина интересно в това, за мен беше, че бях на едно от вината и си казах, Ето какъв е вкусът му. Мисля, че знам какъв е вкусът. нали И аз си мисля, че това е Зак. Защото знам какъв вкус трябва да има Зак като неговото немско пенливо немско пенливо вино. Да, никога не съм опитвал Xact през живота си, буквално никога не съм опитвал. Мисля си, това вероятно е, ако това е Зак, това е първият път, когато го опитвам. вярно Но бях много уверен, че въпреки че никога преди не съм го опитвал, просто защото такъв, какъвто бях, мога да опиша какъв е вкусът му. И аз и аз знам със сигурност, че най-много прилича на типичната вкусова нотка за Зак, не на нещо друго. И аз го написах и имаше няколко други, които заковах така. И не е, не е защото съм като изключително надарен дегустатор. Но мисля, че е така, защото имам забележително добре развита база данни в главата си за вино. И така, аз съм много, много като дедуктивен и логичен, за разлика от субективния. И това беше предимство за мен. Да, трябва да имаш скаутинг. Което, като говорим за това, чакахме достатъчно дълго.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  32:20

Добре. Така че мислим да направим блайнд, но исках да дам на Дейв малко почивка тук. Затова решихме, че просто ще преминем през истинска дегустация в стил WSET. И ние получихме някои от нашите чаши Wine Enthusiast, които бих искал Дейв също да изпробва, защото не мисля, че сте ги виждали. Така че това е Sommology Somm и това е нашата ария. Това е кабинска чаша, но за такъв вид вино. Така че това е едно лозе от 2020 г. Chard St Giacomo, те правят като нищо от това, като 320 каси. За алкохола няма да говоря. И така, аз ще говоря за всичко, а вие искате вашето парче хартия?

Дейв Рудман  32:56

Разбира се, благодаря.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  32:58

В противен случай трябва да ви обвиня и да го нарека правилно. Така че цвят, ние търсим интензивност и цвят и за бели вина. Знаете ли, смятаме, че ще направим нещо като ниво две, чак до може би намек за три, може би някакъв плюс или минус. мнение. Може да имаме дълбоко мнение, че се случва, нали? И така, къде сте на лека среда?

Дейв Рудман  33:21

Бих казал, че е среден интензитет

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  33:23

Заради пигментацията? Да бе. Така че цветът на това ниво гледаме, за да видим колко далеч достига пигментацията до ръба и ако е доста воднист, той е светъл. Ако пигментацията е близо до ръба, тя е средна, а ако е чак до ръба, е дълбока. да И след това оцветете за ниво 2 или имаме жълто или златно. Разчитам на златото за това.

Дейв Рудман  33:44

Да, аз също бих избрала средно златно. да

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  33:46

Така че мисля, че сме със средно злато, обичам, когато Дейв и аз сме съгласни по много неща. Това е красиво. Добре, тогава се въртим

Дейв Рудман  33:53

Въртим се

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  33:56

Интензивност? Как си с интензивността? Така че интензивността за мен и това и започваме от брадичката, ако можете да го помиришете от брадичката си. И ако можехте да помиришете хубавите неща, нали? Не можете просто да помиришете нещо, което трябва да харесате, за да извлечете нещо от него.

Дейв Рудман  34:10

Да, мисля, че е изразено

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  34:13

И аз мога да го помириша, когато го налях.

Дейв Рудман  34:15

До каква степен мислите, че това са тези първокласни чаши Wine Enthusiast?

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  34:19

Нищо, всичко това е за виното. Давам ви малко, има малко толкова изразено, така че сега започваме да усещаме аромати и винаги първо избирам плодове. Първият плод, който помирисваме, дори понякога да не е, плодовете не са първото нещо.

Дейв Рудман  34:36

Получавам златна ябълка е много силна тук определено тези овощни плодове Да. И така, това е доста развита златна ябълка, почти като печена като пълнеж за пай. Те са нещо като ябълка. Да, да, това върви много добре и с малко лимонов цвят. Значи малко цитрусов аромат мисля тук Да.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  34:57

Което за Шардоне особено от Напа. Добре, това е типично, доста типично. Топъл климат, големи плодове, 2020 г. Да, значи говорим за предварителни избори. Какво ще кажете за вторичните? Какво имаме там? Така че подправки

Дейв Рудман  35:10

Изобилие от дъбов аромат

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  35:11

Много ванилия

Дейв Рудман  35:13

Да, имаш малко индийско орехче. Има нещо като крем като крем или ситуация.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  35:22

Така че разбрахме малко от тази кремообразна маслена бисквита. Сигурен. Правя известно разбъркване на листата на този. Ето защо не получавам много.

Дейв Рудман  35:38

Да тръгваме. наздраве

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  35:39

Наздраве Така че за моите ученици и засега за всяко ниво на WSET отиваме на SATAB: сладост, алкохол, танини, алкохолно тяло и отиваме на различни нива, нали? Така че използвам акроним за отпиване на цялото страхотно Brunello или Bordeaux, или Burgundy. Харесвам малкото съкращение там. Можете да използвате този. Благодаря ти. Толкова сладост.

Дейв Рудман  36:10

Не тук.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  36:11

Не тук, нали. Сух като кост. Киселинност.

Дейв Рудман  36:15

Това е високо.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  36:16

Високо е, нали? Да, дори не е средно. Така че трикът с киселинността е за мен вкус. Изчакайте около 10 секунди, спуснете главата си надолу и когато почувствате всичката тази слюнка, знаете, че се спуска и изсъхва, знаете, че излиза от устата ви почти с лигавене. Да, вратовръзка. 

Дейв Рудман  36:29

Е, да, това е моментът, в който знам, че наистина ще го харесам. Хубаво, особено за Шардоне от Новия свят. Това е моментът, който чаках. Да, пич, ще го обърнем правилно, не разочарова.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  36:40

Да, добре.

Дейв Рудман  36:41

Много киселинност. да танин

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  36:43

Няма танин в белите вина. Алкохол.

Дейв Рудман  36:48

Усеща се като висок алкохол. да Така че комбинация от вискозитет и нещо като сила. да

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  36:55

Изгаряне на гърба на езика, вдясно. Това изгаряне на гърба на езика. Това е 14,5%. Добре, добро обаждане. И тяло B за тяло.

Дейв Рудман  37:01

Пълно тяло вино

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  37:03

Цяло тяло, нали. Има висок алкохол, киселинност, концентрация? Да, Аромати. 

Дейв Рудман  37:09

Голяма тежест на небцето. Кремообразност.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  37:11

Кремообразност, да. Кремообразната текстура на това е динамит. нали О, той се връща за още една глътка. Това е вино Wine Express. Така че съм много щастлив. Това име изглежда му харесва. Вкусове, подобни на носа. нали Подправките излизат малко по-разпространени.

Дейв Рудман  37:26

Да, мисля по всяко време, особено когато имате вино с висок интензитет и висока киселинност. На небцето има тенденция след това да извежда повече цитрусови нотки, които получавам много. Така че на носа. Това мирише много повече на дъб и нещо като печени ябълки, но определено много пъргав вид лайм се извлича от лаймовете, които обичам. Обичам това много. Защото смятам, че е важно да се балансира като сорта цитрус с костилковия плод, особено с Шардоне от новия свят.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  37:59

Напълно.

Дейв Рудман  38:00 часа

Така че да, наистина според мен това е основната разлика. В противен случай най-вече потвърждавам много от това, което казахме на носа, но точно когато имате, това е киселинност, като че ли играе номер и като че ли казва, о, да, сега предполагам, че е по-чувствително.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  38:15

Да, напълно. Дължина? Е, интензивност. съжалявам Интензивност на вкуса.

Дейв Рудман  38:19

Неговата интензивна.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  38:20

Да, произнесено

Дейв Рудман  38:21

Определено. да

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  38:22

И дължина?

Дейв Рудман  38:23

Дълго, дълго. Да бе. Все още определено все още го тествам.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  38:27

Точно докато говорим

Дейв Рудман  38:28

И цитрус, и камък, истинска ванилия. да

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  38:32

да И така, ниво две. Сега трябва да направим малко оценка. вярно И WSET, говорихме за BLIC. Дължината на баланса, използвана като интензивност, разпознаваеми характеристики, нали? И двете ни очи, така че е добре, че работи, и сложност. Така балансираме, виждаме дали получава отметката на всички тези. Сега можем да решим какво е то. Получава моята отметка Да. Балансирайте, когато винаги балансирайте балансираното с това, което току-що казахте. нали Киселинният баланс с цитрусовия плод. Знаеш ли, с високия алкохол. 

Дейв Рудман  38:57

Теглото, алкохолът, да.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  38:59

Дължина. Схванахме го. Казахме, че е дълго. Идентифицируеми характеристики интензитет, изразен и това е

Дейв Рудман  39:06

На носа и на небцето. да Той носи много вкус, както първичен, така и вторичен вкус. Да, всички те са много отличителни. Като хармонично

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  39:17

И сложност.

Дейв Рудман  39:21

Да, избрахме, избрахме доста неща между първичните и вторичните аромати.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  39:27

да И мисля, че след като имате това, нали, след като получите първично, вторично и висше, очевидно, знаете, попада в безмозъчната проверка на балона, но мисля, че има достатъчно и за двете, за да го дадете 

Дейв Рудман  39:36

И ние дори не харесвахме маниак през целия път. Извикване нали? Това е като бърза снимка, нали? Можех да отида малко повече

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  39:43

100%, но след това Роб се ядосва. Така че получава и четирите отметки. Така че на ниво две, нали. Има лошо, добро, няма лошо приемливо, добро, много добро, изключително.

Дейв Рудман  40:00 часа

Със сигурност е изключителен. Знаете ли, нашата оценка определено го поставя в тази категория.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  40:07

И аз съм съгласен. Вероятно е едно от любимите ми шардонета в момента, когато го носим. Така че сега се отклоняваме от екипа на WSET, задаваме последния ми въпрос за някое от тези вина, особено за Wine Express, какво бихте платили?

Дейв Рудман  40:20

Усеща се като шардоне за $40, може би 40, 40 до 60 долара

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  40:24

От винарната да е малко като 50-55. Но тук във Wine Express 30 долара 30 долара.

Дейв Рудман  40:31

Един вид безсмислено. Изяжда панталоните на много шардоне за 30 долара, което съм пил през живота си.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  40:38

Знаете ли, едно от нещата, които правим, е, че опитахме много вина, които са добри и много добри. Но ние искаме тези, които са изключителни. да Така че ще седим и ще говорим повече

Дейв Рудман  40:51

sS ngle loze Sonoma Coast. Това е страхотно. Не е твърде опърпан, хубав.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  40:57

Благодаря, че се присъедини към нас Дейв. Това беше страхотен разговор както винаги, радвам се да говоря с вас, но дори и на тази платформа, където давате на нашите слушатели толкова много информация за WSET и всичко, което е там, и всичко, което предстои.

Дейв Рудман  41:06

Да, добре, оценявам го. И както казвам на хората, аз съм благодарен за всичко, което правите и всичко, което всички тук, един ентусиаст и всички наши слушатели, това, което правят за WSET и за образованието за вино, и спиртни напитки, образование и саке и бира. да И хората могат да посетят нашия уебсайт на wsetglobal.com. За да научат повече и да разберат къде могат да преминат курса и 

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  41:35

Да, разбира се, скоро ще имаме повече информация за това как да вземем курсове, тук е Wine Enthusiast Academy с работа върху бира. бъдете настроени за това. Дейв, наздраве.

Дейв Рудман  41:47

Благодаря много, оценявам го.

Маршал Тилдън III, DWS, CSW  41:53

Имате ли страст към образованието по вино? Ако е така, разгледайте нашата Wine Enthusiast Academy, където можете да вземете онлайн курсове от първо и второ ниво от всяка точка на САЩ със собствено темпо. Просто отидете на WineEnthusiastacademy.com да се запиша. Можете да ни изпратите имейл с вашите коментари и въпроси на podcast@wineenthusiast.net . Не забравяйте, че можете да се абонирате за този подкаст в Apple, Google Spotify и навсякъде другаде, където слушате любимите си предавания. Можете също да отидете на wine enthusiast.com подкаст с обратна наклонена черта за повече епизоди и преписи. Аз съм Маршал Тилдън, благодаря, че ме изслушахте.