Close
Logo

За Нас

Cubanfoodla - Това Популярни Винени Оценките И Отзивите, Идеята За Уникални Рецепти, Информация За Комбинациите От Отразяването На Новините И Полезни Ръководства.

подкаст

Подкаст за ентусиасти на вино: Защо има толкова много правила за производството на шампанско

  Подкаст Епизод 137 – Защо има толкова много правила около производството на шампанско?
Изображението е предоставено с любезното съдействие на Leif Carlsson и Getty Images

Шампанско е газирано вино , но не всяко пенливо вино е шампанско. И така, какво прави шампанското толкова специално отвъд изискването да се произвежда във френския регион? Е, има много правила около производството му.



Шампанско Billecart-Salmon е една от малкото къщи за шампанско, които все още са семейна собственост и се управляват. Седнахме с Mathieu Billecart, който е главен изпълнителен директор и седмото поколение, управляващо къщата, за да обсъдим световноизвестния регион. Винен ентусиаст Помощник-редакторът Jacy Topps и Billecart обсъждат уникалните производствени разпоредби в региона, реколтата, изменението на климата , достъпност и най-новата реколта на марката, която ще бъде пусната през април.

  Лого на Apple Podcast   Лого на Google Podcast

Препис на епизод

Преписите се генерират с помощта на комбинация от софтуер за разпознаване на реч и човешки преписвачи и може да съдържат грешки. Моля, проверете съответното аудио, преди да цитирате.



Говорители: Матийо Билекарт, Джейси Топс

Джейси Топс 00:08 ч

Здравейте и добре дошли в подкаста Wine Enthusiast. Вие сервирате културата на напитките и хората, които го карат. Аз съм Джейси Топс. Тази седмица се гмуркаме в района на Шампан. И така, какво прави категорията толкова специална? Много ентусиасти на шампанското знаят, че докато цялото шампанско е пенливо вино, не всяко пенливо вино е шампанско. Трябва да се произвежда във френския регион, за да носи името. Но какво друго го отличава? Седнах с Mathieu Billecart от Champagne Billecart-Salmon. Матийо е главен изпълнителен директор и седмо поколение, което управлява къщата. Така че слушайте, докато разглеждаме много строгите производствени разпоредби в региона. Каква е реколтата, изменението на климата и историята зад Champagne Billecart-Salmon. Всяка чаша вино разказва история. Тези истории разкриват скритите истории, вкусове и страсти. И понякога разплитат най-тъмните ни желания. И най-новият подкаст на Wine Enthusiast, скандалният журналист Ашли Смит прави дисекция на дъното на света на виното. Чуваме от хора, които знаят какво означава, когато продуктите на любовта и грижата станат източник на алчност, нашия грях и дори убийство. Всеки епизод отвежда слушателите в мистериозния и исторически свят на винопроизводството и престъпленията, които оттогава са станали печално известни. Този подкаст се съчетава добре както с любителите на виното, маниаците на историята, така и с криминалните наркомани. Така че вземете чаша любимо вино и следвайте подкаста, за да се присъедините към нас. Докато навлизаме в обратите зад най-шокиращите винени престъпления. Следвайте Vinfamous в Apple, Spotify или където и да слушате и не забравяйте да следите шоуто. Така че никога не пропускате скандал. Новите епизоди излизат всяка втора сряда. Здравейте, аз съм Джейси Топс, помощник редактор тук във Wine Enthusiast. Днес обсъждаме всичко свързано с шампанското. Моят гост днес е  Mathieu Billecarte от Billecart-Salmon. Той е главен изпълнителен директор и седмо поколение управлява къщата за шампанско. Добре дошли в Толкова се радвам, че можете да се присъедините към нас днес.

Матийо Билекарт 02:31 ч

Благодаря ви, че ме приехте.

Джейси Топс 02:33 ч

Така че, преди да влезем във вашата къща, искам да дам на слушателите преглед на шампанското като цяло, мисля, че много любители на шампанското знаят, че това е пенливо вино от региона. Но има много интересни неща за региона и виното, с които хората може да не са запознати. И така, научавайки за региона, това, което ме порази, е количеството правила и разпоредби, които заобикалят производството на шампанско. Така че можете ли да дадете на слушателите общ преглед на това кой създава правилата, кой е неговият ръководен орган и някак да ни дадете пример за правилата в Шампан?

Матийо Билекарт 03:12 ч

Разбира се, вие сте съвсем прав, тази регулация е в основата на шампанското. И честно казано, това е в основата на френската система. Има дълъг списък от различни регулиращи органи. Но ако обобщим всичко, бих казал, че колкото по-въздействащ, толкова по-уместен е civc. Комитетът в професионално измерение има много широки правомощия, в крайна сметка да въведе правила за защита на качеството и винопроизводителите и ноу-хауто на винопроизводителите, за да могат регионите да продължат да произвеждат изключителни вина. Силата, която има, бихме могли да говорим по цял ден за различните разпоредби. Но за да ви дам няколко примера за това колко широк обхват е това, страхотно е, че много неща се свързват с това, което бихте могли да поставите в категорията за управление на лозя. Така че той регулира какъв метод на резитба можем да използваме, например, което е много важно за икономиката на региона, той определя колко грозде колко килограма грозде можем да съберем на участник, добре, за да разберете това очевидно има голямо влияние върху производството, регулира нещата като с толкова много килограми грозде, колко сок можете да извлечете. Така че това са само примери за, както можете да кажете, много, много мощни, мощни разпоредби, които управляват начина, по който управляваме нашите лозя и в крайна сметка какво можем да получим от реколтата.

Джейси Топс 04:39 ч

Уау, това е много. Това е просто

Матийо Билекарт 04:43 часа

един пас, изчакайте, докато получите другият пас също регулира какво можем и какво не можем да правим по отношение на винопроизводството, за да бъдем наречени да можем да бъдем студено шампанско. Добре. И така, примери за това биха били, имам предвид, че очевидният е фактът, че втората ферментация, от която идват мехурчетата, след като се случи бутилката. Знаете ли, има и други начини да го направите. Но в Шампан това е единственият начин. Той също така регулира какво можем да правим с доза пепел, нали знаете, категорията екстра груб, груб, груб зрял тип. Отново, това е регулирано, не можем просто да правим това, което чувстваме. И ако искате да отидете по-нататък в друга категория, е това, което ни позволяват да направим по отношение на опаковката. Знаете, етикетите подлежат на одобрение от CIBC например. Така че трябва да се върнем към първоначалния ви коментар, този CIBC и наистина много други институции във Франция защитават регионите и също така насърчават, бих казал, положително поведение, за да се гарантира, че качеството на региона е достойно да носи това име.

Джейси Топс 05:46 ч

Добре, това има смисъл, знам, че има само определено грозде, което е разрешено да се използва в шампанско.

Матийо Билекарт 05:55 часа

Добре, това сте вие, това е много добър момент, можехме да добавим, че към предишния списък има седем сорта грозде, които са разрешени в Шампан, за да може виното да се нарича Шампанско. В действителност, ако искаме да бъдем честни, мисля, че 99% от засадените площи са направени от трите, които са пино ноар шардоне и милиони за вас, технически, технически, вашата лаборатория за други са поставени по подобен начин, пино блан и Пино сиво. И можеш технически да работиш с това грозде и да ми напълниш шампанско. Но в действителност само три са единствените три от седемте, които наистина се използват в какъвто и да е мащаб в региона.

Джейси Топс 06:33 ч

Има ли причина за това? Искам да кажа, това грозде просто се смята за най-доброто грозде или?

Матийо Билекарт 06:39 ч

Е, мисля, че от седемте смятам, че са исторически по отношение на това, което е засадено в това, което се смята за жизнеспособно за производство на шампанско. Както можете да кажете на производителите, регионът е отишъл по-далеч и на практика сам е избрал трите, за които смятаме, че колективно са най-подходящи за създаване на най-доброто вино въз основа на тероара, който имаме. Така че никой не ви спира да използвате останалите четири. Но реалността на вкуса на хората, както и колко е подходящ за почвата и климата, ни доведе до почти всички, имам предвид, за Нюкасъл, в действителност ние използваме само основната заплаха, вашата

Джейси Топс 07:16 ч

Реколтата е много специална, както и можете ли да ни кажете как изглежда реколтата в Шампан.

Матийо Билекарт 07:23 ч

Голяма разлика, ако сравните с това, което се прави в световен мащаб, ние сме един от редките региони, ако вземете, както казах, глобален поглед, където всичко трябва да се прави на ръка. Така че рязането на всеки един десен в Шампан се извършва на ръка. Уау, това е да. Щайгата се прави ръчно, добре, както и за регулиране и избягване на това, което наричаме самопресоване, нали знаете, по принцип твърде много грозде, събрано заедно, ще спре ефективно да произвежда сок. И това не е това, което искаме да имаме. И другите елементи, които предполагам правят шампанското шампанско, са едно от многото належащи неща, както споменах в началото, също е регулирано. И мерната единица тук е шампанско, ние работим с единица, наречена математическа Ма е 4000 килограма грозде. И от това можете да произведете 20,5x два литра първи вдишвания, които наричаме COVID, и пет хектолитра втора практика, която наричаме вратовръзка. В зависимост от производителите на CP по-различно, наричате ли промяна на съотношението на първо и второ натискане, можете да изберете да използвате едно или две, или едно, или друго. В Baker, например, ние използваме само първата преса, която се счита за най-добрата, която можете да получите.

Джейси Топс 08:41 ч

И причината, поради която шампанското може да бъде толкова скъпо, е заради всичко това, нали?

Матийо Билекарт 08:47 ч

Да, това е просто някакъв продукт на индивидуални задачи, които очевидно са там отново, за да се произвежда качество с визия за производство на най-доброто маково вино в света. Но вие сте напълно прав, че редица от тези разпоредби водят до значителни разходи за производство, което в крайна сметка се отразява в цената. да

Джейси Топс 09:08 часа

Така че Шампан е подобен исторически регион. И аз обичам да слушам за историята на определени къщи. Така че нека поговорим за Бил Карлесимо. Каква е историята на вашата къща?

Матийо Билекарт 09:20 часа

Така че ние сме едно от последните няколко семейства, които притежават и управляват шампанско имение, например, за моя случай, седмото поколение като пряк потомък на двойката основатели. И така, блокажът на Никола Франсоа беше моят пра-пра-пра-пра-пра-дядо се ожени за дама на име Елизабет Салмон беше моята-пра-пра-пра-баба и през 1880 г. те създават къщата за шампанско с Касандра. Сега става много рядко семейството на основателите да е все още там. И което е по-важно, тъй като в съзнанието ми основателят на мнозина все още е, че Рон управлява къщата всеки ден. Ние в болницата, седим в село, наречено Maurice right, което е в сърцето на мястото, където първокласната рок група стъпва в Champagne. Champagne е голям регион. Но първокласният брокер е само малка селекция от общия регион, както знаете, както би било например в Бургундия и ние работим в радиус от 20 километра около нашия имот, за да осигурим най-добрата оценка. И още веднъж, тъй като това е мястото, където пермският завоевател и ние наистина имаме, ако искате да го обобщите набързо, ние имаме четири основни savoir faire във винопроизводството, ние произвеждаме традиционни единици за смесване. Така че това е нашият основен резерв и нашият QA Никола Франсоа, името на основателя, ние издаваме книга Роузи, тя очевидно е много популярна в САЩ. И това е доста инверсия е Елизабет залп. Отново член-основател. Имаме и блог за загуба на афера, който е нашият блог за рок групи, защото тази свободна книга в събота за момичетата е някак неудобна, а ние продаваме повече, което е първокласна версия. И тарифата за последния час е това, което правим със стари бъчви. Така че барел винифицирани вина, които се варят Suwa. И уникален пакет, наречен clue Satilla, който е в основата на спецификацията. Така че накратко, това е цената им, ние се съсредоточихме върху, разбирате ли, шампанското, отново, доста широка категория, фокусираме се върху, знаете, 1% от най-добрите вкаменелости във виното за най-взискателното време, защото свят.

Джейси Топс 11:23 ч

Наистина обичам вашето шампанско и съм толкова щастлива, че имах възможността да посетя къщата преди две години и това беше толкова невероятно изживяване. Благодаря ти. И така, гроздето ви е? Или ги набавяте от други производители и шампанско,

Матийо Билекарт 11:42 ч

Невероятно шампанско. Така че ние правим всичко по-горе, което означава, че имаме една трета от земята, от която се нуждаем за производството на автомобили, която е собственост, притежавана и управлявана, имаме друга трета, където обработваме земята, която принадлежи на други хора. Чрез договори за наем и управление, моят екип е този, който отива и обработва земята. Така че е като лизинг в магазина. Но по същество ние контролираме какво е направил по отношение на всяка култура. И последната трета се закупува с дългосрочни договори за доставка и данни, ние купуваме грозде, което пресоваме и след това правим виното, така че да не купуваме наливни вина, вече направени бутилки с такива неща. Така че казах да притежавам трета, стартирам и казах закупено.

Джейси Топс 12:31 ч.

И сега една дума от нашия спонсор, винаги намирайте това, което харесвате, то Total Wine и още. С толкова много страхотни бутилки, от които да избирате на най-ниската цена. Лесно е да намерите любимото си каберне или ново с помощта на един от техните приятелски настроени водачи. И с всяка бутилка идва увереността да знаеш, че току-що си открил нещо невероятно. С най-ниските цени за повече от 30 години, намерете това, което обичате, и обичайте това, което намирате само в Total Wine и повече взимане от улицата и доставка, налични в повечето райони. Посетете total wine.com За да научите повече, Пийте отговорно, бъдете на 21. И вашата къща всъщност има страхотна гама готини вази и повечето от това, което произвеждате, не е реколта, но вие също произвеждате реколта Можете ли да обясните какво означава реколта? И какво означава non vintage?

Матийо Билекарт 13:25 ч.

Сигурен. Така че, разбира се, силата, която открих, спомената в началото, така че за всяка реколта има не реколта и за всяка реколта, добре, без реколта казано в общи линии, това ни дава възможността да смесваме няколко години. Добре, така че когато имате бутилка розе не е реколта, например, това е резултат от смесване в продължение на няколко години. И ние правим това и това е вярно за вашия клиент, както и бих казал, че за слабите производители в Шампан трябва да имат известна степен на последователност по отношение на стила в различните версии. Добре, така че гуру е пълен Касар, без думи, той се променя всяка година, промените са сравнително малки, защото можем да използваме доста широк спектър от резервни линии, за да можем да имаме постоянно качество, дори когато сте изправени пред трудна реколта или реколта шампанско от друга страна, в нашия случай в най-традиционната дефиниция, защото понякога може би не е толкова направено, колкото селективно, колкото добро, но тази крава Бил избираме само най-добрите години, избрани колети през последната година. И в този конкретен случай, ако вземете примера на Никола Франсоа QA или днес е септември, например, тези, които пускаме в момента, са базирани само на годината 2008, което означава цялата цялост на това виното е базирано на 2008 г. Това, което ви дава, е комбинация между стила на къщата и идентичността на тази конкретна година. Добре, така че Никола Франсоа о, осем, докато все още е Корея, както и различна идентичност от Никола Франсоа, о седем, и ние се опитваме да отразим от една страна стила на къщата, но също и характеристиката на младите, независимо дали е топлото ви студено, ти си по-богат на минерали от всички тези неща. Добре.

Джейси Топс 15:13 ч

Така че, ако е реколта, трябва да е 100% от тази година, нали? Това е вярно. И имате нова реколта, която излиза следващия месец, нали?

Матийо Билекарт 15:25 ч

Вие сте добре информирани.

Джейси Топс 15:27 ч

Източниците ми казват.

Матийо Билекарт 15:30 ч.

Споменах го може би малко рано. И така, нашето престижно кюве за традиционен бленд е кубикъл Никола Франсоа, сега знаете, че това е така, защото това е бил моят пра-пра-пра-дядо и ние пускаме реколта 2008, която е една от най-добрите реколти през последните 20 години. За нас. Това е бутилиране, което е 100% момиче. И от група, купажирана с 60%, Пино Ноар и 40% Шардоне, което отлежава 15 години в нашата изба. Добре в нашата историческа изба, която бихте видели, когато сте идвали на посещение, и ние наистина я виждаме през 2023 г. Така че това е капсула на времето на величието. И заедно с традиционното savoir faire на нашата къща и традиционното смесване на тези две, беше фантастично разнообразие от пино ноар. И ние го пускаме в САЩ от Riley следващия месец, както в бутилки, така и в магнуми. Така че Magnolia, както знаете, ще остарее по-дълго. Така че за тези от вас, които искат да лежат за 2030 години, Magnum е формат за тези от вас, които искат да пият през следващите 1020 години, бутилките също са там.

Джейси Топс 16:39 ч.

Еха. Така че 2008 Така че, ако искам да го отворя, мога да го отворя сега. Но също така, ако исках да го сложа, колко време? Колко време ще лежа?

Матийо Билекарт 16:49 ч.

Е, ние сме известни с потенциала за стареене на стоковия Cubase. За нас ние сме много технически елементи. Запазваме свежестта за по-дълго време. Така че да, всяка бутилка, която изпращаме, е готова за пиене сега, но честно казано, няма да имам никакви притеснения да я запазя 1020 и потенциално 30 за бутилките и магнумите, можете да добавите още 10 години към това. Мисля, че търпението обикновено е начинът, по който пречи на нашите вина да оцелеят. Повечето хора

Джейси Топс 17:18 ч

Споменавате различни размери, що се отнася до бутилките, може ли малко преглед на размерите на бутилките и шампанското.

Матийо Билекарт 17:25 часа

Така че да, традиционният размер на бутилката е 75 сантиметра. Това е, което наричаме бутилката. Понякога виждате, че не е подходящо за Никола Франсоа, но понякога имате бутилки. Добре, значи е 7,5 сантиметра. И другият формат, който е сравнително често срещан, е магнум, който е 150 сантиметра. Така че удвоете удвоения размер на бутилката. Защо това става важно, ако искате да отлежавате висококачествени вина, обикновено колкото по-голяма е бутилката, толкова по-бавен е процесът на стареене. И това е причината, поради която го споменах в контекста на Никола фосфорит. За тези от вас, които искат да остареят с повече от 20 години.

Джейси Топс 18:05 ч

да И мисля, че хората не осъзнават, че не е просто повече шампанско и тази бутилка, всъщност има различен вкус поради отлежаването. И мисля, че хората просто си мислят, че това е по-голям размер или, знаете, по-малки размери, но действителният вкус на шампанското е много различен.

Матийо Билекарт 18:23 ч

Да, така че зависи за какво възнамерявате да го използвате. И нямате ли намерение да бъдете агент?

Джейси Топс 18:29 часа

Добре. Така че нека поговорим за изменението на климата. Виждате ли го в региона и шампанско?

Матийо Билекарт 18:38 часа

Със сигурност. Когато никога не е било затопляно? Така че да, абсолютно.

Джейси Топс 18:43 часа

Как това се отразява на реколтата? Това означава ли, че прибирате реколтата по-рано или по-късно?

Матийо Билекарт 18:50 часа

Сигурен. Така че искам да кажа, че очевидното нещо, че ако погледнете какво се е случило досега, е, че получаваме по-добра зрялост в процентите. Исторически погледнато, ако вземете, разбирате ли, историческата младост преди 3050 години, беше много трудно гроздето да узрее в Шампан. Това вече не е никакво предизвикателство, защото основно е по-топло на Саня. Някои от другите елементи на глобалното затопляне също са създадени метеорологични модели, които са малко по-нестабилни. Така че в крайна сметка имате повече проблеми с пролетни слани или по-висока топлина, което може да повлияе на качеството и количеството на въздействието върху къщата. Дотук осезаем пример, ако посочихте такъв, ние основно жънем това, което знаете, че моите родители и баби и дядовци ще ви кажат, че реколтата е 15 септември 215 г. Така че октомври, това вероятно ще бъде прозорецът за рязане. Сега ще ви кажа, че е по-вероятно от 20 август до 15 септември. Така че ние основно отидохме с един месец напред и ние също се променихме и това е по-технически, но малко нашите лозарски практики за основно забавяне на профила на зреене Преди всичко беше направено, за да стане по-бързо, така че трябваше да промени нещата. И както винаги, знаете, създаването на страхотно вино означава човек да се адаптира към природата. Но ни предстоят много предизвикателства за това как можем да се справим с това през десетилетията и вековете.

Джейси Топс 20:16 ч

Да, мисля, че това е наистина интересно, защото регионът има много регулации. Така че тези разпоредби ще трябва да бъдат малко огънати или променени? Искам да кажа, защото ако е силно регулирано, как ще приберете реколтата по-рано? Как ще се борите с изменението на климата,

Матийо Билекарт 20:37 ч

и регулиране, които са там, за да има адаптивно регулиране, дори във френската система, която може да бъде малко твърда и архаична. Намерението, както казах в началото, е да се защити качеството. Това обаче се основава на даден климат. Така че регламентът редовно се адаптира въз основа на обратната връзка на производителите. Ако можем да покажем, че някои от правилата са остарели и те вече не защитават качеството, тогава ние по същество казваме така и в повечето случаи това се взема предвид, защото намерението на този регламент, както казах, е да защита на региона, за да не направи движението невъзможно. Така че не съм толкова притеснен, че регулирането е ограничаващият фактор в способността ни да се адаптираме, ако трябва да бъда честен. Добре.

Джейси Топс 21:23 ч

Е, това е добре да знаете. Така че нека поговорим за достъпността. Мисля, че имаше много разговори, когато става дума за по-достъпно вино. И как шампанското се вписва в това? Как се вписва Bill car Simone в това? Правим ли виното твърде достъпно? Или шампанското трябва да е по-скоро лукс? Какво е вашето мнение за това?

Матийо Билекарт 21:48 часа

Е, не знаете дали ние не контролираме всички части във вашия въпрос. Тъй като винаги съм достъпен до точка, има много повече търсене, отколкото предлагане. Така че никога не сме били в състояние да задоволим цялото търсене, което имаме от различните страни и клиенти по целия свят. Така че от тази гледна точка можете да кажете, че не е толкова достъпно. И по същество ние имаме специалисти в производството, както казах в началото, на изключителни шампанско. За повечето, бих казал взискателна клиентска база, или поне тези, които искат да вземат най-доброто шампанско, което може да се направи. Като казах това, не мисля, че това трябва да е от диалог с вашата клиентска база, означава, че трябва да сте потайни или защитени, например. Така че ние сме много отворени с хората и можете да видите в социалните медии дискусии за забавници. Много се радвам да споделям нашата история и всичко останало. Това обаче не означава, че може да задоволи търсенето на всички. Но със сигурност нямаме намерение от наша страна да бъдем недостъпни, защото не мисля, че правите продукта си по-добър, като го правите достъпен. И мисля, че знаете, че луксът на едно изключително вино е свързан с автентичността. Става въпрос за изключително ноу-хау в нашия случай, става дума за изключителен тероар. И това е, което прави косатките, имам предвид, че имаме нискокачествено шампанско Брад, защото е истинско, осезаемо е и качеството е налице, за да го опитат хората.

Джейси Топс 23:11

Така че знам, че Опра Уинфри е голям фен на Billecart Salmon. През годините тя е получила куп възгласи и знам, че е направила много коктейли, така че знам, че обича Bill car Simone точно като самото шампанско за отпиване. Но тя също слага пръскане на шампанско и след това коктейл. Момчета, добре ли сте с това? Момчета, приемате ли шампанско и коктейли?

Матийо Билекарт 11:40 вечерта

За мен най-важното за хората при трапезния гювеч е това да допринесе по някакъв начин да бъдат щастливи. Честно казано, аз не съм там, за да кажа на хората, които се доверяват на нашето шампанско и чрез бутилките, да им кажа, че така трябва да му се насладят. И честно казано, ако искат да го пият в такъв коктейл от Glassware, лекари и нещото, което го прави най-добрата съветска напитка, която могат да имат, трябва да бъдем смирени в нашия подход. Често ни питат как препоръчваме виното да се сервира, шампанското трябва да се каже, че може да се насладите и ние имаме представа как да се насладим. Като казах това, мисля, че това се връща към вашата гледна точка за достъпността. Не искам да създавам ситуации, в които налагам моя начин да се наслаждавам на виното и шампанското на други хора.

Джейси Топс 12:31 ч.

Да, харесва ми този отговор. Имам един последен въпрос, когато не пиете шампанско, какво има в чашата ви?

Матийо Билекарт 12:40 ч.

Така че, когато не пия шампанско, често пия червено вино, защото знаете, че шампанското и бялото вино са прекрасни. Но когато опитате много шампанско, както правя аз професионално, за да направите сместа и да решите какво правим и какво може да се нарече клиентът. Искате нещо малко по-различно. И трябва да кажа, че когато се прибера вкъщи, понякога е по-вероятно най-накрая да отвориш бутилка червено вино, отколкото всяка нова.

Джейси Топс 25:04 часа

Аз обичам това. Матийо, много ти благодаря, че се присъедини към нас. Беше такова удоволствие

Матийо Билекарт 25:12

да говоря с вас и благодаря на всички, че ме изслушахте.

Джейси Топс 25:15 ч

Благодаря ти. Нямам търпение да отворя новата бутилка шампанско, която ще излезе скоро.

Матийо Билекарт 25:21

Със сигурност вкусно

Джейси Топс 25:27

Добре, така че шампанското може да бъде малко смущаващо, но не винаги е задължително. Надяваме се, че разбиването на строго регламентирания списък от изисквания, които управляват производството, ще ви помогне да разберете защо пенливото вино е толкова уникално и понякога малко скъпо. Ако ви е харесал днешният епизод, ще се радваме да прочетем отзивите ви и да чуем какво мислите. И хей, защо не кажете на вашите приятели, които обичат виното, да ни проверят, за да си спомнят, можете да се абонирате за този подкаст в Apple, Google, Spotify и навсякъде другаде, където слушате подкасти. Можете също да отидете на wine mag.com подкаст с обратна наклонена черта, още епизоди и преписи. Аз съм Джейси Топс. Благодаря за слушане