Close
Logo

За Нас

Cubanfoodla - Това Популярни Винени Оценките И Отзивите, Идеята За Уникални Рецепти, Информация За Комбинациите От Отразяването На Новините И Полезни Ръководства.

култура

Защо оранжевото вино внезапно е навсякъде?

Въпреки това оранжево вино съществува от векове, остава малко загадка за много пиячи. И така, какво е това вино с кехлибарен оттенък и как се произвежда? И защо виждаме все повече и повече от него да се появява в менютата на ресторанти и барове през последните няколко години?



Седнах с Дорийн Уинклер, за да разбера. Винклер е сомелиер, експерт по портокалово вино и основател на Orange Glo , единственият физически магазин за вино в света, посветен единствено на категорията.

Може да харесате още: 8 оранжеви вина, които обичаме в момента

Слушайте как Уинклер обяснява произхода на портокаловото вино и как се произвежда древното вино. Тя също така коментира защо мрази да го наричат ​​модерно и дали портокаловото вино е същото като натуралното вино. Накрая тя обяснява защо ресторантите все повече добавят портокалови вина към своите винени програми.



  Лого на Apple Podcast
  Лого на Google Podcast


Препис на епизод

Преписите се генерират с помощта на комбинация от софтуер за разпознаване на реч и човешки преписвачи и може да съдържат грешки. Моля, проверете съответното аудио, преди да цитирате.

Говорители: Джейси Топс, Дорийн Уинклер

Джейси Топс 00:08 ч

Здравейте и добре дошли в подкаста Wine Enthusiast. Вие сервирате културата на напитките и хората, които го карат. Аз съм Джейси Топс. Тази седмица се ровим в прекрасния свят на портокаловото вино. И така, какво е това вино с кехлибарен оттенък? И как се произвежда? И защо виждаме все повече и повече опции, изскачащи в менютата на ресторанти и барове през последните няколко години? Седнах с Дорийн Уинклер, за да разбера. С повече от десетилетие опит в бранша. Дорийн е сомелиер, експерт по портокалово вино и основател на Orange Glou, магазин за вино, специализиран в портокалови вина тук в Ню Йорк. Всъщност това е единственият магазин за търговия на дребно в света, посветен единствено на тази категория. Така че, слушайте, докато Дорийн обяснява произхода на портокаловото вино; как се произвежда вековният стил; защо тя мрази това да бъде наричано модерен; Същото ли е като натуралното вино; и защо ресторантите все повече добавят бутилки към своите винени програми.

Джейси Топс 01:20 часа

Всяка чаша вино разказва история. Тези истории разкриват скрити истории, вкусове и страсти. И понякога разплитат най-тъмните ни желания. И най-новият подкаст на Wine Enthusiast. Vinfamous Журналистът Ашли прекара дисекция на дъното на света на виното. Чуваме от хора, които знаят какво означава, когато продуктите на любовта и грижата станат източник на алчност, нашия грях и дори убийство. Всеки епизод отвежда слушателите в мистериозния и исторически свят на винопроизводството и престъпленията, станали известни след това. Този подкаст се съчетава добре както с любителите на виното, маниаците на историята, така и с криминалните наркомани. Така че, вземете чаша любимо вино и следвайте подкаста, за да се присъедините към нас, докато навлизаме в обратите зад най-шокиращите винени престъпления. Следвайте Vinfamous в Apple, Spotify или където и да слушате и не забравяйте да следите шоуто, така че никога да не пропускате скандал. Новите епизоди излизат всяка втора сряда.

Джейси Топс 02:30 часа

Здравейте, аз съм Джейси Топс, печатен редактор тук във Wine Enthusiast. Моят гост днес е Дорийн Уинклер, работеща във винарската индустрия повече от десетилетие. Дуриан е сомелиер, експерт по портокалово вино и основател на Orange Glou, магазин за вино, специализиран в портокалови вина тук в Ню Йорк. Добре дошла, Дорийн, толкова се радвам, че можете да се присъедините към нас днес.

Дорийн Уинклер 02:55 часа

Благодаря ти, Джейси! Толкова съм щастлив, че съм тук.

Джейси Топс 02:58 часа

Добре, нека да започнем веднага. Нашата тема ще бъде портокаловото вино, а вие сте експерт. Какво е оранжево вино? И откъде произлиза?

Дорийн Уинклер 03:10 ч

Оранжевото вино се прави от бяло грозде. Те използват гроздето, ципите, стъблата и седалките. Така че, когато имате бяло вино, просто пресовайте бялото грозде. Но когато правите портокалово вино, вие използвате всички стоки, които преминава гроздето.

Джейси Топс 03:29 ч

Добре, само за да бъде ясно, в портокаловото вино няма портокали?

Дорийн Уинклер 03:37 ч

Никакви портокали не са пострадали в процеса.

Джейси Топс 03:41 ч

Искам да кажа, знаете ли, въпросът не е забавен. Но не е да се подиграваш на никого. Но знам, че е имало хора, когато се опитвах да обясня портокаловото вино като о, има ли портокали и какъв вид портокали, така че просто искам да е ясно, че портокаловото вино не се прави от портокали.

Дорийн Уинклер 03:57 ч

Получавам този въпрос всеки ден. Моят екип винаги казва, че ако получават 1 долар за всеки път, от тях се иска, че ще бъдат богати. Така че напълно разбирам.

Джейси Топс 04:11 ч

И така, какъв е вашият опит с портокаловото вино? Например как попаднахте във винарската индустрия и започнахте да изучавате портокалово вино?

Дорийн Уинклер 04:19 ч

Така че аз съм сомелиер. Първоначално съм от Германия. Бях един от най-младите сомелиери там. Първата ми работа като сомелиер беше на 22 години. И да, всъщност имах много традиционна сомелиерска кариера, знаете, работех с всички вина от Бордо, Бургундия и шампанско и всички тези водещи вина в света. И тогава нещо наистина се промени, където бях, получавах по-голямо образование за това как е направен моят. Наистина, защото дори вие сте сомелиер и знаете много неща за регионите и вината, но всъщност никой не говори за това как се правят тези вина и колко добавки има в тях и защо да дегустирате всяка година, много подобни и т.н. И аз се черпих с натурално вино. И тогава това беше буквално преди 10 години тук, в Ню Йорк. Имаше много ресторанти, които бяха доста интересни. Но те не искаха да бъдат пълни. И тогава срещнах един готвач

е работил в Noma в Дания. И той искаше да ме наеме и искаше пълна натурална винена листа. И тогава всичко започна. Съчетавах 19-степенно меню в този ресторант. И току-що наистина видях колко добре оранжевите винени круши са просто изключително гъвкави. И моята мания по портокаловото вино наистина започна там. Това беше преди 10 години, да. И оттогава започнах да търся ресторантите, които предлагат портокалови вина, но те не бяха толкова много. И започнах да създавам моя собствена малка работа, която е като сомелиер на помощ. Така че работих с много малки ресторанти в града и в Хамптънс, но по отношение на фиксатора и техните винени програми, както и обучението на персонала им и всичко, което принадлежи там, след това числата. И сложих много портокалови вина в тези списъци и наистина беше като шофиране и имах чувството, че знаете ли, наистина мога да ви дам информация за това. И мога да привлека екипа и да ги развълнувам супер.

Дорийн Уинклер 06:38 часа

И бях много щастлив дълго време с всички тези фиксатори. И работа с различни ресторанти. Просто е страхотно. Като събиране на различни концепции заедно и наистина като усъвършенстване. И исках да направя нещо, което е по-лично за мен. И така, аз създадох винен клуб Orange Glou.

Джейси Топс 07:00 часа

О, уау. Добре,

Джейси Топс 07:01 ч

И този клуб се превърна в магазин. Правилно?

Дорийн Уинклер 07:02 ч

всичко това е цяла прогресия. И да, виненият клуб излетя. В пандемията започнах през есента на 2019 г. И беше толкова самотно. Просто винен клуб, не трябва да харесвате, не е еднократно. Наистина е като ангажимент. И да, по време на пандемията загубих всички фиксатори, което беше много страшно, защото имаше четири фиксатора. Наемът ми беше платен. Справяше се наистина добре. И да, изведнъж, все едно стоиш там, си като, о. но вложих всяка една унция, която имах, в този винен клуб. И мисля, че моят винен клуб е много, много честен. И там няма пълнители. И наистина е като моето малко бебе, моят малък любовен проект. Така да се каже. И до днес върви много добре.

Джейси Топс 07:59 часа

И този клуб се превърна в магазин, правилно.

Дорийн Уинклер 08:04 ч

Правилно. Така че, когато растете, понякога има проблеми с начина и да, просто направихме много изскачащи прозорци. Сякаш имам чувството, че просто изживявам дивите си мечти по този начин. Исках този личен портокалов винен клуб. Никой не е направил оранжев клуб до този момент. Дори казах, че хората наистина трябва да правят портокалов винен клуб, би било страхотно. И тогава си казах, но кой трябва да прави това. Искам да кажа, знаеш защо не си даваш такава увереност. И тогава беше виненият клуб. И тогава хората искаха еднократно и искаха да изпращат хора като подаръци и други неща. И това растеше. И тогава правехме, както казах, изскачащите прозорци, че бихме искали да имаме 25 различни вина в ресторанта. И като че ли просто ги сервираха по половин чаша и сякаш беше лудост. Имахме портокалово вино, магнуми, появявахме се в Ел Ей, бяхме навсякъде. И беше толкова забавно да организирам тези партита. След това клубът разшири винта за поръчки и тогава имаше проблеми при работата с магазините, които използвахме, за да изпълняваме поръчките. И всички те имаха някакви проблеми и тогава ние имахме някои проблеми поради това. Няма да навлизаме в това твърде много. Трябваше да взема решение дали искам да продължа да водя този портокалов живот или искам да продължа да се консултирам, което постигнах много успешно. И тъй като вече имахме този слой, не беше толкова страшно, че вече имах леговището си, клубните пари идват, знаете ли, че мога да правя повече събития в магазина и ги правя и извън сайта. Сега ги правим виртуално. Освен това си помислих, че не е толкова страшно. Но знаете ли, радвам се, че не знам това, което знам сега.

Джейси Топс 10:10

Добре, нека направим резервно копие само за секунда. И така, започнахте с виното и бяхте наистина развълнуван от натуралните вина. Повечето оранжеви вина естествени или органични ли са? Те често се категоризират по същия начин. Вярно ли е, че вината не са естествени, органични?

Дорийн Уинклер 10:27 ч

Така че не е нужно да са естествени, повечето от тях са. И е сложно, защото на кого можеш да се довериш? За мен? Има много изследвания, които се занимават с това. Но за редовния потребител мисля, че е много трудно да разбере дали това е натурално оранжево вино или не.

Джейси Топс 10:46 ч

Какво ще кажете във вашия магазин и във вашия клуб, продавате ли предимно натурални вина или органични вина,

Дорийн Уинклер 10:53 часа

Всичките ми вина са толкова естествени, колкото идват. Така че ние не продаваме органични вина, защото за мен това означава, че е органично събрано и произведено от органично грозде. Така че все още могат да се добавят много добавки към него. Повечето ми вина в магазина са биодинамични. отглеждани във ферми, защото винаги имам чувството, че това е като, нали знаете, има повече ангажимент за това. Имаме много вина, които са 00. И трябва да кажа, че това, което се случва през последните години с това, че хората наистина могат една винарна наистина да работи без добавен сулфид, е много интересно, защото преди години, просто ще стане кафяв сок след час след отварянето му. Така че това беше много вълнуващо. Но да, наистина гледам на много ниски нива на сяра. Наистина как върви производството. Задавам много въпроси. Винаги обичам да работя с някои по-нови изби. Но, разбира се, имаме много подобни, намират се много утвърдени винарни при нас. Но да, възможно най-малко със сулфити и възможно най-естествено.

Джейси Топс 12:03 ч

И само за някои от нашите слушатели, които не са запознати, къде е контактувало портокаловото вино или кожата? Мисля, че трябва да поговорим и за това, защото мисля, че много дистрибутори и производители в щатите можем ли да го наречем оранжево вино, но също така се нарича контакт с кожата? Откъде произлиза?

Дорийн Уинклер 12:23 ч.

И така, произхожда от Република Грузия. И това беше като тази скрита тайна от много дълго време.

Джейси Топс 12:31 ч.

Да, като векове, нали? Като 1000 години.

Дорийн Уинклер 12:35 ч.

Така че това се връща преди 8000 години и те просто искаха да направят бяло вино. Но навремето, знаете, те нямаха преса, тропаха с крака, което много хора все още правят до ден днешен. И тогава оставиха кожите, стъблата и седалките там. И започна да се превръща в този кехлибарен цвят. Но те не искаха да изхвърлят алкохола. експериментирал с него?

Джейси Топс 13:04 часа

Четох някъде, че портокаловото вино е същото като розе спрямо бялото вино и червено.

Дорийн Уинклер 13:10 ч.

Така че бих казал абсолютно не.

Джейси Топс 13:14 ч

Не, добре.

Дорийн Уинклер 13:16 ч

Просто защото червеното е по-скоро портокаловото вино. Оранжевото вино се прави буквално по същия начин. Ако просто пресовате червеното грозде, можете да направите бяло вино от него. Точно както можете да направите от бяло грозде бяло вино, както обикновено. Но ако трябва да го оперирате върху меховете, както правите с червеното вино, тогава то става червено. И в този случай тя става оранжева.

Джейси Топс 13:43 часа

Тъй като цветът тогава танините идват от люспите, а не от сока.

Дорийн Уинклер 13:47 ч

Да точно. Добре. Искам да кажа, винаги силно препоръчвам на хората да правят реколта, защото тогава можете да я видите докрай. Червеното вино се накисва много дълго време. Но също и в зависимост от сорта грозде, а това е наистина важно, когато става въпрос за портокаловото вино. сорт грозде.

Джейси Топс 14:06 ч.

Така че могат ли да бъдат направени с всяко бяло грозде или са много специфични, които са по-добри за вината на Амбър.

Дорийн Уинклер 14:13 ч.

Така че, наистина бих казал, че това е въпрос на винопроизводител. Но имам чувството, че винаги се изненадвам, че много си мислех, че Ризлингът не работи. И тогава видях примери много години след портокалово вино, което е направено от Ризлинг, и то буквално ме взриви. Така че не мисля, че бих казал, че не може да се направи, но наистина мисля, че когато става въпрос за портокаловото вино, има толкова много, което идва от гроздето и хората винаги харесват бяло грозде или бяло грозде, но не е, не е така защото те имат всякакви различни нюанси на цветовете. Когато става въпрос за това грозде. Имат различна дебелина на кожата. Използва се за различни феноли, които са изградени по различен начин. Искам да кажа, че има толкова много неща и винопроизводителят наистина познава добре своето грозде и в рамките на региона не е нужно да изучава всичките 20 1000 грозде. Те ги познават добре в регионите и знаят, че могат да видят колко дълго е добра мастурбацията за конкретния сорт. Така че чувствам, че може да се направи и чувствам, че други сортове грозде са по-подходящи за това и някои сортове грозде са по-подходящи от други.

Джейси Топс 15:34 часа

Добре, да, мисля, че това е страхотен отговор. Чувствам се като портокалово вино. Тези, които съм пробвал са пресни и много малко отлежаващи, но съм чувал за отлежаване на дъб. Значи познавате ли много портокалови вина, които също отлежават в дъб?

Дорийн Уинклер 15:51 часа

Първо, има много различни портокалови вина, които всъщност могат да отлежават, и затова имаме много от тях в магазина. И така е като при другите вина. Някои са направени за удоволствие сега, а други са създадени за това, че можете да ги съхранявате в продължение на много години и да им се наслаждавате след 10 или 20 години. Понякога има отлежаване на дъб, но обикновено това е естествен дъб или неутрален дъб, както се нарича. Така че не е като прясно изпечена дъбова бъчва при първата употреба. Защото, когато става въпрос за естествено вино, а това е най-вече портокаловото вино, ние не се стремим да добавяме какъвто и да е аромат към виното. Така че да, виждам много големи бъчви, 600 литра храна, китки и така нататък, които са били използвани в продължение на много години и никога, знаете ли, и след това са били използвани за портокаловото вино.

Джейси Топс 16:54 часа

Прекарайте един уикенд в проучване на някои непознати места за утъпкване на грозде. Разположено само на минути западно от Портланд в прочутото изживяване на долината Уиламет в Орегон и изключителния интимен свят на виното в долината Туалатин разкрива повече от 30 винарни от световна класа без тълпите, насладете се на десетки различни сортове, всички местно отгледани и произведени в северозападната част на Тихия океан. Разгледайте долината Туалатин в Туалатин. valley.org Това е ЛАТИНИЦА valley.org

Джейси Топс 17:35 часа

Това е толкова завладяващо. Аз мисля. Искам да кажа, пиех портокалово вино много през последните няколко години. И разбрах, че категорията е толкова широка, сякаш е такъв спектър. Разбирате ли, естествено или не състарено или не. Така че е толкова завладяващо. Мисля, че е страхотно.

Дорийн Уинклер 17:54 часа

Да, трябва да кажа, че винаги се появяват нови кораби. И това е наистина, наистина вълнуващо. Най-новата тенденция очевидно е мраморът в Италия. Очевидно е много по-евтино в Италия да вземеш мрамор. Цимент х, разбира се, в Грузия, заявките все още са много големи и аз съм за това, че нашите сега се произвеждат в много други страни. Защото винаги са произхождали от Грузия. Сега виждам, че се правят в Испания, Португалия и други страни. И имате фибростъкло. Искам да кажа, сякаш е безкрайно. Какво сега се предлага за съдове за отлежаване на вино.

Джейси Топс 18:40 часа

Знаете ли, това беше оранжево вино. Кехлибареното вино съществува от векове. Но знаете ли, само през последните три, пет години го виждате да се появява в менютата на ресторантите и баровете, а сега и в магазините за портокалови вина. Добре, ти си единственият в Ню Йорк. страхотно Това е страхотно. Светът в света.

Джейси Топс 19:04 часа

Уау, това е страхотно. Защо мислите, че точно сега, през последните пет години, става все по-скоро тенденция? Иска ми се да се чувствам особено в Щатите. Чувствам се като в Европа, може би не толкова. Това не е непременно тенденция, но тук в Съединените щати. Определено е в тенденция.

Дорийн Уинклер 19:22 ч

Добре. Е, бих казал така, може би просто да се отдръпна за секунда. Така че може да е на 8000 години, но допреди 40 години е било пазено в тайна от останалия свят, защото Република Грузия никога не е била туристическа страна. Така че сякаш хората не знаеха за това, те не летяха там и искаха да бъдат изложени на това. Но преди около 40 години двама много известни днес винопроизводители Gravner и Radikon, те всъщност отидоха в Джорджия, получиха едно от тези запитвания и започнаха да се опитват да направят този стил. И както знаете, те са много успешни с това. И оттам се е разпространил от Италия, до Словения, до Хърватия, до останалата част от Европа, сега до Австралия. Искам да кажа, че тук имаме вино, което е от Япония, това е портокалово вино. Така че това е нещо като как се случи всичко това. Бих казал, че хората просто не са били образовани за портокаловото вино. Като, чувствам, че всичко е прогресия. Нека да видим, че никой не е искал да направя меню с естествено вино преди 1010 години. Искаха може би да сложа няколко натурални вина в списъка, но след това искаха аз да съм точно след него. биодинамичен, органичен, устойчив. И това обърка всички и накара хората да се страхуват от този вид вина. Нека просто вземем нещо нормално. И през последните години, както знаете, те са пълни с естествени винени барове, пълни с естествени ресторанти, които разбирам, предполагам, че съм помогнал на някои от тях да се построят. И там просто имаше повече образование. Когато погледна, преди пет години, правех този списък тук, в Долен Ийст Сайд, имахме 15, оранжеви вина, включихме 15 оранжеви вина в този списък и поставихме три от тях на чаша, имахме Пикет. Имахме по-леко, неподвижно оранжево вино и пълно. И просто хората като наистина станаха по-образовани и по-изложени на това. Бих казал, че просто имам чувството, че винарската индустрия може би е направила нещо за тези вина и е, знаете ли, ние изграждаме тенденциите в този смисъл, знаете ли, винопроизводителите, винарската индустрия, вносителите, за да помогнат на разходите за това и тогава децата чуват за това. И тогава те са като, знаете ли, отиват в околната среда. Искам да опитам портокалово вино.

Джейси Топс 21:51 часа

да Мисля, че това е, което направих, знаете ли, като, като, преди няколко години беше като, о, има портокалово вино. Добре, разбира се. Ще опитам това.

Дорийн Уинклер 21:58 часа

Да, аз, аз не харесвам думата модерен. Просто си мисля, знаете ли, не затварям магазина утре. Утре оранжевото вино вече няма да бъде тенденция. Знаеш какво имам предвид? Да, мисля, че просто има повече образование и то просто ще се развива и има само няколко от 1000 винарни, които правят портокаловото вино в щата, и определено расте и има много повече хора, които изпитват мазнини, но все още е много малко количество там, когато го сравните с, нали разбирате, производството на бяло вино.

Джейси Топс 22:34 ч

Добре, така че знам, че според мен портокаловото вино е много гъвкаво и много подходящо за храна. Заради начина, по който е ферментирал, защото има контакт с люспите и танина. Намирате ли и това?

Дорийн Уинклер 22:49 часа

Това е изключително гъвкаво. И наистина, така започна, когато казах, че съчетавам това меню от 19 курса и този ресторант през 2013 г. И това всъщност беше много сложно меню. Много неща се мариноваха и пушиха и т.н. И беше скандинавски ресторант. И аз просто, това е наистина многофункционално, сякаш можете да хапнете като суши с някои от пенливите и дори с по-леките неподвижни оранжеви вина. Можете да ядете пържено пиле с по-богато като искрящ портокал. Сякаш знаете, че имаме наистина страхотен совиньон блан от Австрия, който върви много добре за крудо от миди. Има дори някои стриди, които можете да вземете от тях, след това различни видове сирена, шоколад или винаги оставяйте на заем. Има вина, с които можете да пиете агнешки котлети и да, буквално не спира. Има много азиатска кухня, която работи добре, рамен. Това е доста безкрайно. Това е много гъвкаво. това много ми харесва. И когато хората влязат в магазина, те всъщност винаги могат да видят някои бележки за дегустация, но също и съчетанията и винаги си казват, О, Боже мой, караш ме да гладувам. Понякога някои хора наистина обичат да се придържат към него. И те си казаха, Да, това щяхме да направим тази вечер, защото знаете, винаги имате нужда от вдъхновение. Какво да направя за вечеря или какво да взема за вкъщи.

Джейси Топс 24:18 ч

Точно. да Определено ме караш да гладувам. Така че, когато хората според вашия опит, наистина го опитат, за да влязат в магазина ви и знаете, когато имате дегустации и наистина ли им харесва в този момент, например виждате ли веднага щом го опитат, хората наистина се интересуват то.

Дорийн Уинклер 24:37 ч

Така че при нашите дегустации винаги се уверявам, че имаме разнообразие от различни вина. Така че те не започват с 10 години, отлежават една година контакт с кожата. Обикновено е като еволюцията. Така правим веднъж месечно. Харесва ни дълбоко гмуркане, което наистина навлиза в конкретен регион и опитваме различни сортове грозде в Испания. Кандидатстване и още. И така научавате много за това. След това имаме редовни дегустации, които обикновено също са като от конкретна страна. И да, те обикновено просто, ако са нови, са много изненадани. И те смятат, че всъщност е по-лесно смилаем, че биха си помислили, че е, знаете ли, винаги има нещо като, хората винаги са малко уплашени. Понякога е мое, вкусно е, знаете, по нещо за всеки в тази категория. Така е, знаете ли, може да е толкова ниша, но е толкова широко. И в крайна сметка има различни начини дори да направите пенливото вино. Това не е само оранжев орех за домашни любимци, има различни видове различни видове. И вижте, има минерални тихи вина, има флорални, има тропически, има умами, има, че това е просто толкова голям спектър.

Джейси Топс 25:55 ч

Такива ли са тези, които продавате във вашия магазин? Могат ли да отидат до всичките 50 щата или да харесат някой, който може да влезе в уебсайта ви и да ги закупи по този начин?

Дорийн Уинклер 26:06 ч

Можем да изпратим до 44-те щата.

Джейси Топс 26:09 часа

Добре. 44 щата и вашия конкретен магазин? Клуб ли е? Или имате вина, които продавате само единични?

Дорийн Уинклер 26:20

Така че ние не продаваме клубните вина. Чашата вино е само за клуба. И тогава имаме около, имаме нещо между 70 и 100 оранжеви вина на нашите рафтове. Значи могат просто да бъдат избрани?

Джейси Топс 26:34 ч

Да, влязох в магазина ви, какво беше преди две години. Така беше и по време на COVID. Но беше, беше страхотно. Хареса ми магазина ти. Така че имам само един последен въпрос към вас. Какво пиете тези дни? Какво има в чашата ти?

Дорийн Уинклер 26:55 часа

Така че напоследък бях малко обсебен от пикетите. И така, те просто са направени от второ пресоване на кожи, малко вода и малко мая. Просто е супер лесно за пиене през лятото. И когато работите толкова много, колкото и аз, добре е да пиете по-ниско алкохолно питие. И точно като малко количество в края на деня или не всеки ден, разбира се, някой ден, но също така ми харесва донякъде зависи. Винаги съм в различно настроение. Знаеш ли, какво сдвоявам? Какво правя тази вечер? Ще отида ли на покрива на приятел? Какво нося? Просто обичам Rhydian, сякаш се отегчавам много лесно. Но с портокаловото вино не се отегчавам, защото има още много за изследване и толкова много за пиене. Така че като да, пиех много Piquette и ми се иска повече хора да правят PCAT, моля винопроизводителите там. Толкова е хубаво. И да, някак си съм в различно настроение през цялото време.

Джейси Топс 27:56 ч

Съгласен съм с това. Определено обичам като хубава охладена пикета. Сякаш няма нищо по-добро от страхотен аперитив или ще получите малко храна, страхотно е. Благодаря ви много, че се присъединихте към нас днес и нямам търпение да се отбия отново при вашата история. Толкова съм късметлия, че живея в Ню Йорк.

Дорийн Уинклер 28:16

Благодаря ти много Джейси.

Джейси Топс 28:22

От различните използвани бели сортове грозде до продължителността на мацерация. Разнообразието е безкрайно. Не е чудно, че оранжевите вина; известно още като вино за контакт с кожата, се появява навсякъде в менютата за напитки. Добре, портокаловото вино всъщност не се прави с портокали. Това обаче предизвиква иновации сред производителите и интересни разговори и диалог сред пиещите вино. И това винаги е нещо добро. Какво мислиш? Ако ви е харесал днешният епизод, обичаме да четем отзивите ви и да чуваме какво мислите. Можете да ни изпратите имейл с вашите коментари и въпроси в podcast на Wine Enthusiast. dotnet. И хей, защо не кажете на вашите приятели, които обичат виното, да ни проверят, за да си спомнят, можете да се абонирате за този подкаст в Apple, Google Spotify и навсякъде другаде, където слушате подкасти. Можете също да отидете на wine enthusiast.com подкасти с обратна наклонена черта. За още епизоди и преписи. Аз съм Джейси Топс. Благодаря за слушане.